[verwijderd] hier kregen ze allebei met drie een fiets. Grote hit, maar moet je ook maar net plek voor hebben.
Uitbreiding voor keukentje is altijd leuk, serviesje, thee-set enzo. Je hebt zelfs een koffiezetapparaat 👍🏻.
Qua spelletjes vonden ze hier met drie uno leuk, de spellen van haba (boomgaard!), ganzenbord, monopoly junior enzo werd toen ook snel leuk. Als hij cijfers kent; skip-bo!
Misschien is Duplo minder en wordt Lego al leuk? Jongste vond die setjes vanaf 3-3,5 ook al leuk! Veel leuker dan Duplo. M. vindt overigens sylvanian families ook heel leuk. Keukentje en camper en hij maakt hele picknics in het “park”.
Magnetische letterdoos? Heb je volgens mij ook met cijfers. Lettermemory en als lezen leuk wordt: Lotto met woordjes (deltas), de spelletjes/puzzelboekjes van Usborne, eerste doolhovenboek, dat soort dingen? Zoekboeken doen het hier ook altijd goed. Waar is Wally enzo 🙂. Ook leuk op bepaalde thema’s; waar is de brandweerwagen of een zoekboek dino’s ofzo.
En jeetje… 3 al 🥰