Zonnebloem ah ja ik snap het. Maar ik vermoed dat het daar niet alleen doorkomt , wel? Maar wordt natuurlijk wel verergert
Hier is het dus juist dat hij door al die feest dingen daar ook wat meer voldoening uithaalt. Op de migraine aanvallen rondom 5 dec na, is hij rustiger , merk nu zo tussen Sint en Kerst dat het weer wat bozer wordt, en bed zei hij net ook, saai, verveel me, ik ga morgen vragen of ik een ander rekenblad mag, naja ik hoop maar dat hij het doet. Volgende week hebben ze het weer druk en dan vakantie. En daarna zien we wel weer.