Mamabeertje
Hier was het savonds geen probleem, maar sochtends werden ze een uur eerder wakker. Grote R (5) is vaak tijdelijk, zijn interne klok is niet zo sterk als die van kleine R (2,5).
Kleine R wordt altijd om 6u wakker, echt stipt. Maakt niet uit hoe laat hij naar bed gaat, of hoe moe hij is.
Op dag 3 of 4 werd hij zelfs om 3u wakker want hij voegde die dag zijn middagslaapje en nacht slaap samen. Dat werd een rommeltje. In denk echt vanwege dat uur. Als je interne klok erg sterk is dan kan ik me voorstellen dat deze wat van slag raakt.
Afgelopen za, zo, ma zijn we laat naar bed gegaan (echt 22u of zo). Hij werd om 6u wakker.
Eergisteren om 21u gaan slapen en 7u wakker! Gisteren om gewone bedtijd gaan slapen (19u) en ook 7u wakker!!
Ondanks dat hij dus super stipt is, is er wel wat te doen.
Mijn advies is dus om hem een week mega laat naar bed te brengen 😆 dat is de eerste paar dagen afzien maar daarna lijkt het systeem zich toch te gaan aanpassen, haha