Weer een koortsstuip π Het is bijna een halfjaar goed gegaan, ik kreeg net weer wat vertrouwen en kom niet los van de gedachte dat ik het daardoor gejinxt heb. En ik ben zo bezorgd, kan ze straks wel gewoon naar school, en na school afspreken, moet ik niet toch weer stoppen met de Peutergym ook al vindt ze dat superleuk, omdat het anders te druk wordt? Maar de meeste dagen gaat het goed dus dat zou zo gemeen zijn. Maar die koortsstuipen zijn ook niet goed voor je en het is gewoon zo zielig en je wil het dan gewoon voorkomen π En alle weekendplannen weer op losse schroeven natuurlijk. Hopelijk knapt ze gauw weer op.