[verwijderd] nou ja als je kind dat nooit doet lijkt me dat wel een reden eigenlijk? Mijn oudste huilt nooit op school, zou toch graag willen weten als hij ineens 10 min lang huilt. Zou dat ook niet normaal vinden ๐ en รผberhaupt, hier snikken de kindjes misschien bij afzetten in de eerste week.. maar echt 10 min huilen in de klas, zou ik ook echt niet normaal vinden
Mijn middelsfs huilt vaak bij afzetten op de peutergroep, maar dat is altijd binnen 2 min over. Als dat echt langer duurt nemen ze ook contact op.