[verwijderd] Lief dat je het vraagt. Ik heb ‘m ingediend en kreeg een paar dagen later een lange mail met eigenlijk alleen maar herhaling van wat er gebeurd was volgens hun. Er werd vooral ingegaan op dat ik had gezegd dat het voor hun wel goed moest voelen om M. op de groep te hebben (heb ik inderdaad gezegd, maar die afweging kan je mi pas echt maken als je volledig geïnformeerd bent...), dat ze de veiligheid van de andere kinderen niet konden garanderen als hij een aanval zou hebben (????) en dat ze het zich niet konden veroorloven om één medewerkster continu in M. zijn buurt te laten zijn (nooit gezegd dat dat moet, sterker nog, liever niet hahaha).
Ik twijfel erg over wat mijn reactie gaat zijn. Enerzijds wil ik ze graag de emotionele, moeilijke kant meegeven van het hebben van een kind waar iets mee is en ze vragen om meer zorgvuldigheid in de toekomst, anderzijds vind ik dat het weldenkende mensen (moeten) zijn die dit heus wel kunnen bedenken en gooi ik er het liefst een boze mail uit met dreigingen naar allerlei instanties te stappen als ze hun beleid niet aanpassen en hun excuses niet aanbieden.
Er is natuurlijk een middenweg in mijn reactie, maar die voel ik nog niet, vandaar ook dat ik nog niet heb gereageerd 😉