Mijn kind en eten 🤭 zelfs op de nieuwe opvang zeggen ze "hij kan zo lekker eten hè"
Van de week vond ie een zak die ik niet had opgeruimd met nog een paar chipjes erin, blij dat ie was..
Chips en watermeloen (moelie water!) zijn favoriet, maar er wordt ook een paar keer per dag gevraagd of we een ijsje gaan halen. En dan rijden we het park door met het ijsje (hij zit dan bij mij op schoot) en van begin tot eind zit ie op m'n schoot "hmmm, jammie", "heerlijk", "lekker ijsje!"
