Toch6 de juf zou er vandaag op letten πŸ‘ ze zei dat het goed kan door de veranderingen. Baby erbij, weer naar school, papa na 9 weken weer moeten missen...

Toch6 Klinkt alles bij elkaar best logisch inderdaad. Fijn dat ze meekijken.

Meer peuters die het laatste jaar van het kdv er niet meer heen te slepen waren? N. gaat er met de grootst mogelijke tegenzin heen. Naar de voorschool wil ze wel...

14 dagen later

Foto's binnen van de schoolfotograaf. Is zo'n beetje de enige mooie foto πŸ˜… meneer brulde alles bij elkaar die dag πŸ™ˆ

7 dagen later

OkΓ©, mijn dochter speelde dus al graag in de derde persoon met haar Duplo ('Ze gingen op weg'), maar nu is het echt next level en hoor ik haar steeds meer dingen zeggen als 'Ze bleef nog even hangen' als ze het over zichzelf heeft. Dat kind denkt dat de wereld een boek is volgens mij πŸ€” Herkenbaar voor iemand?

Vulpen niet bij mijn kinderen maar bij mijn buurmeisje. Die heeft momenteel 5 kinderen, 1 kind heeft ze weg gedaan want die was niet meer zo aardig 🀣 hele verhalen heeft ze met zeπŸ˜…

Vulpen herkenbaar voor mijn moeder, ik deed dat ook volgens haar en ook op die leeftijd 😁 het komt goed zoals je ziet πŸ˜‰

A. doet het ook met haar knuffels of Duplo-mannetjes, waar ze dan hele verhalen tegen houdt. Ik hoor dan ook regelmatig zinnen of frases uit Jip en Janneke of Dikkie Dik terugkomen. Maar over zichzelf in de derde persoon heb ik haar nog niet horen praten.

Nescio Ha, dat vind ik leuk om te lezen!

Mamabeertje Te veel kan nooit! Maar eigenlijk lees ik niet eens zo veel voor, meestal enkel één verhaal of boek per dag.

N zegt sinds een paar dagen β€˜ N eten nodig’ of β€˜ kijk zo moet dat. β€˜

🀐

J was zondag mee naar de kerk. Mijn ouders waren er ook dus ik vroeg gisteren of ze hem hadden gehoord omdat hij best veel praatte. Ma zei dat ze niks had gehoord. Zegt J: nee ik heb goed stilgepraat he!
              πŸ˜‚

Vulpen jaπŸ˜‚ en hij zegt altijd β€˜ mag ik blieft’ πŸ₯° En ook sorry als hij iets doet wat niet mag. Nou ja best goed opgevoed voor een kind wat nog geen 3 is.😢

Ysabella heel goed opgeboed, mijn dochter zegt momenteel graag 'ik zeg nee!' als ze ergens even geen zin in heeft... πŸ™„ Of 'ik ben boos!' en dan met de armen over elkaar je de rug toekeren 🀣