Koekie83 vanmorgen vond hij het vervelend zei hij maar voor de rest is hij echt niet stiller ofzo ๐Ÿ˜…

Louelle81 oh, spannend wel!

Leuke psz gevonden, waar jij als ouder ook vertrouwen in hebt? (Scheelt alles, is mijn ervaring)

Koekie83 Jazeker. Waar destijds mijn zoon is geweest. Zelfde lieve leidsters ook. Alleen de oma's paste geregeld op (werk) op zoon, dus die was het gewend om even niet bij mij te zijn. Bij mn dochter was ik thuis en zij dus ook met mij. Ik hoop dat ze me een beetje kan loslaten (en ik haar ookโ˜บ) en ze gewoon een leuke tijd heeft. Maar vindt het dus wel spannend!

Louelle81 komt vast goed! Hier rent zoon naar binnen toe en krijg ik niet eens meer een doei, laat staan een knuffel ๐Ÿค”
      Hij weigert alleen om daar fruit te eten, van alles al geprobeerd. Morgen een knijpfruitje mee, kijken of dat werkt.

Hier overigens een peuter (2,5) die het kaas niet van z'n brood laat eten ๐Ÿ˜… zoveel anders dan z'n broer! Die is heel gevoelig, hij is dus het tegenovergestelde ๐Ÿ™ƒ hij gaat nu sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal en hij vindt het helemaal geweldig. Kletst de oren van je hoofd en telt continu tot 10 met alles wat jij tegenkomt ๐Ÿคฃ

Miek89 Ah wat leuk! En grappig, die verschillen tussen kinderen.

Het gaat hard opeens hรจ, als ze naar de psz gaan? Dochter had toen ook al snel het tellen te pakken. Schattig.

Hier vakantie maar hoesten allemaal en snot. Ga maar een testje wagen denk ik. De zoveelste... ๐Ÿ˜–
        (wij testen dan, kids niet)

Toch6 de juf zou er vandaag op letten ๐Ÿ‘ ze zei dat het goed kan door de veranderingen. Baby erbij, weer naar school, papa na 9 weken weer moeten missen...

Toch6 Klinkt alles bij elkaar best logisch inderdaad. Fijn dat ze meekijken.

Meer peuters die het laatste jaar van het kdv er niet meer heen te slepen waren? N. gaat er met de grootst mogelijke tegenzin heen. Naar de voorschool wil ze wel...

14 dagen later

Foto's binnen van de schoolfotograaf. Is zo'n beetje de enige mooie foto ๐Ÿ˜… meneer brulde alles bij elkaar die dag ๐Ÿ™ˆ

7 dagen later

Okรฉ, mijn dochter speelde dus al graag in de derde persoon met haar Duplo ('Ze gingen op weg'), maar nu is het echt next level en hoor ik haar steeds meer dingen zeggen als 'Ze bleef nog even hangen' als ze het over zichzelf heeft. Dat kind denkt dat de wereld een boek is volgens mij ๐Ÿค” Herkenbaar voor iemand?

Vulpen niet bij mijn kinderen maar bij mijn buurmeisje. Die heeft momenteel 5 kinderen, 1 kind heeft ze weg gedaan want die was niet meer zo aardig ๐Ÿคฃ hele verhalen heeft ze met ze๐Ÿ˜