Cadeautjes voor de decembermaand ๐คถ๐ป
[verwijderd]
Cadeautip voor de wat oudere kinderen:
Ik was vanochtend bij de ikea en daar hebben ze hele handige houders voor telefoons en/of tablets. Qua prijs ook leuk als schoencadeautje.
[verwijderd]
[verwijderd] dat is een goed idee, moet voor M toch nog iets bestellen bij de Ikea, doe ik die er gewoon bij! Bedankt voor de tip
Oke oke oke ik merk dat ik aan het over compenseren ben. Normaal vieren het met een flinke groep familie, maar dat zit er nu natuurlijk niet in....
Dus zelf maar geshopt: ( (s) is een schoencadeautje)
T:
Thomasโ tuin
Stofzuiger (S)
Trunki
Auto puzzel
Klei (S)
Wetbag
Duplo brandweerboot
Brandweerautoโtje (S)
Magnetisch tekenbord
L:
Eenhoorn klei (S)
Flamingo pixel art
Skip bo
Klei
Ijsjes sleutelhanger
Smart game
Het boek van Sint (S)
Willewete de zon, aarde en maan
Tattoo pennen (S)
Dessineo
Ik leer coderen
Voor T wil ik sowieso nog een badjas en voor allebei liefst nog een pyjama.
Ik heb geen inspiratie.
De oudste moet eigenlijk een nieuwe fiets.. maar wat ga ik de jongste dan geven?
Ik zou eigenlijk de
- want
- need
- wear
- reed
Methode willen gebruiken.
June doe ik normaal ook, maar zoals hierboven: ik doe blijkbaar aan over compenseren
June lastig, jongste heeft geen grote need? Anders voelt het inderdaad een beetje scheef..
Pietje1987 badjas is ook binnen (even langs de action gefietst) en voor ons alle vier een adventkalender
L weet 2 dingen, beide krijgt ze ze vindt haar fles en broodtrommel kinderachtig dus ze wil een roze dopper, liefst met naam, en een broodtrommel.
Vandaag met man samen de kado's verdeeld over Sinterklaas, Kerst en verjaardag.
Sinterklaas: hoofdtelefoon, dvd Frozen, Play doh, Frozen klei, boek Alfabet.
Ik wil nog de Frozen onesie van C&A, maar die is tijdelijk niet beschikbaar in haar maat...
Voor mij zit in de zak de dvd Sil de Strandjutter en voor man een diamond painting van Max Verstappen.
[verwijderd]
Ik ben opzoek naar speelgoed voor kleine R.
Hij komt in de fase van actie-reactie dus ik ben opzoek naar speelgoed met dat idee.
Ook vindt hij details op speeltjes erg leuk; labeltjes, kraaltjes, belletje, dat soort dingen. Dan gaat hij met zijn wijsvingertje zitten friemelen, zo schattig haha
Wat ik al op het lijstje heb voor hem:
- Blokkentoren
- Ringtoren
- boekje/speeltje met veel friemeldingetjes
Eind december is hij ruim 9 maanden.
Wie heeft ideetjes?
[verwijderd] de toettoet politieauto of de koetje boe bal?
Deze eieren, groot succes hier
Honkeytonk gezien de maat van het karretje zou ik het niet doen. Ik zou zo'n losse set pakken zoals bijv deze https://www.bol.com/nl/p/home-and-kitchen-magische-ijsjes/9200000033379897/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-57990480919-S-851641607422-9200000033379897&gclid=EAIaIQobChMIgqGWxKy47AIVRLDtCh2L2gncEAQYAyABEgJMfvD_BwE
Honkeytonk wij hebben deze en we vinden het allemaal zo een leuk ding! Dochter van 5,5 is er wel een beetje klaar mee, T. speelt er nu veel mee. Ook visite (ook van 10 jaar) loopt als eerste naar deze toe.
[verwijderd]
Honkeytonk daar heeft hij er eentje van, vindt hij best leuk ja