Mijn vrouw heeft het volledige hoorspel van Pluk via Marktplaats gekocht, nu kunnen we straks ook andere hoofdstukken horen dan 1 t/m 5 en 14 t/m 18 (of zo).
Cadeautjes voor de decembermaand 🤶🏻
Esklessebes normaal vieren wij het ook met een grote groep (10 volwassenen en alle kinderen, is van mijn schoonfamilie). Maar dat zie ik dit jaar niet zitten.
We hebben voor dit jaar mijn ouders gevraagd en houden het dus heel klein. Bij de schoonfamilie zijn onze kinderen ook nog maar de enige kinderen die ‘geloven’.
[verwijderd]
[verwijderd] zo doelloos ja .. maar ik weet nog wel dat ik mijn zakgeld aan Sims uitbreidingen uitgaf waar soms ook alleen kleding en meubels in zaten
[verwijderd]
[verwijderd] dat doen ze ook, maar dan heb ik er ook nog wat aan
[verwijderd]
[verwijderd] wouden (wilden?)
Wilden inderdaad. Wouden zijn bossen.
[verwijderd]
[verwijderd] Oke, dus je wil best nutteloze zooi voor ze kopen als je er zelf ook wat mee doet, maar niet als je er zelf niks mee doet!
[verwijderd]
[verwijderd] precies
[verwijderd] oh die Robux, ik krijg bijna dagelijks de vraag of ze die mogen kopen. Nou echt niet, ook niet voor verjaardag, sinterklaas of kerst.
Hier hebben we lootjes getrokken, doen we nu voor het 3e jaar, maar nu ga ik er niks meer naast kopen. Althans dat is het idee, nou nog aan houden. Terwijl ik dit type besef ik me dat ik voor oudste al een knolpowerpyjama heb liggen.
[verwijderd]
sjorsje ze hebben met ex de afspraak dat ze eens in de 3 maanden hun zakgeld in robux uitbetaald, die kan geen nee zeggen tegen ze. Maar ik ga er niet aan beginnen hoor!
Ook erg jammer net als hier maar het is even niet anders.
Onderweg van Bol naar mij:
Sneeuwwitje dvd, Frozen 2 dvd, diamond painting Max Verstappen, boek Alfabet en dvd Sil de Strandjutter.
Niet alles is voor de Sint.
Ik bewaar ook wat voor onder de kerstboom.
Volgende week en in de herfstvakantie heb ik een paar dagen vrij zonder kind en man, dus kan ik dan rustig uitzoeken en inpakken.
[verwijderd]
Cadeautip voor de wat oudere kinderen:
Ik was vanochtend bij de ikea en daar hebben ze hele handige houders voor telefoons en/of tablets. Qua prijs ook leuk als schoencadeautje.
[verwijderd]
[verwijderd] dat is een goed idee, moet voor M toch nog iets bestellen bij de Ikea, doe ik die er gewoon bij! Bedankt voor de tip
Oke oke oke ik merk dat ik aan het over compenseren ben. Normaal vieren het met een flinke groep familie, maar dat zit er nu natuurlijk niet in....
Dus zelf maar geshopt: ( (s) is een schoencadeautje)
T:
Thomas’ tuin
Stofzuiger (S)
Trunki
Auto puzzel
Klei (S)
Wetbag
Duplo brandweerboot
Brandweerauto’tje (S)
Magnetisch tekenbord
L:
Eenhoorn klei (S)
Flamingo pixel art
Skip bo
Klei
Ijsjes sleutelhanger
Smart game
Het boek van Sint (S)
Willewete de zon, aarde en maan
Tattoo pennen (S)
Dessineo
Ik leer coderen
Voor T wil ik sowieso nog een badjas en voor allebei liefst nog een pyjama.
Ik heb geen inspiratie.
De oudste moet eigenlijk een nieuwe fiets.. maar wat ga ik de jongste dan geven?
Ik zou eigenlijk de
- want
- need
- wear
- reed
Methode willen gebruiken.