[verwijderd]

ja dat hebben wij ook gedaan inderdaad! Veel zoeken en ik had nog dozen vol oude boeken van vroeger van mij. Dat deed het ook goed!

Elise75

super schattig ook zeg!

vandaag eindelijk een mail gekregen van school. De leerkrachten staan maandag op het plein en dan mogen we mee het plein op om kennis te maken met de nieuwe leerkracht. Nou ken ik ze allebei al. Dus dat vind ik niet zo nodig maar wel fijn dat ik iets met haar mee kan lopen en ‘achter’ kan laten.

kinderen wilde vandaag huiswerk maken dus heb alle coronazooi er weer bijgepakt en we hebben aan de keukentafel gezeten. Was heerlijk! Bleek ook dat op dochter haar cloudwise alles al in groep 3 veilig leren lezen stand stond. Ze heeft al spelletjes gedaan! Was helemaal enthousiast.

Ik vroeg vandaag wat dochters leukste moment van de dag was, dochter;’Gym!!!’ Ze heeft een gebroken arm he, dus ik was nogal verbaasd 😉 Dochter;’Ik mocht op een stapel matten zitten en was de koningin, alle andere kinderen waren mijn onderdanen!’
Haha, ok, ze heeft haar plek gevonden hoor in de groep 😉

Owl

hahaha heerlijk! Leuk dat de juf dat zo doet!

mijn oudste had een gebroken teen, in de coronatijd gekregen, en toen ze naar school ging mocht ze buiten in t zonnetje zitten. Die van jou had t leuker 😂

• Owl vindt dit leuk
    • [verwijderd]

Owl Héérlijk! 🤣👸

Schuurpapier

ja vast wel! Elk jaar is wel echt weer een stap alleen sommige jaren blijven net even extra.

mijn dochter is al best wel lang (vind ik) en steekt er wel wat boven uit. Hoe lang zijn jullie kinderen?

Puzzelstukje Hier een kleintje, ook de jongste van de klas (14 augustus is ze 6 geworden, de rest is allemaal al 6, de op 1 na jongste was jarig in februari). Er zitten kinderen bij die echt een kop groter zijn (maar soms ook al 7, dus meer dan een jaar ouder). Ik weet niet precies hoe lang ze nu is, maar ze zat op de curve altijd rond -1 qua lengte.

Owl

van 14 augustus, dus wel 2 hele jaren gekleuterd!? Dat is wel fijn. Je zal het gewend zijn dat ze wat kleiner is, maar het lijkt me op zo’n moment nog wel extra als je ze dan in een rijtje naar binnen zien lopen bijvoorbeeld.

• Owl hebben hierop gereageerd.

Owl o veel 'oude' kinderen dan, mijn dochter wordt eind september 6 en haar vriendinnetje een maand later pas.

k weet eigenlijk niet hoe lang ze is, ze draagt 122/128 wel redelijk normaal voor de leeftijd volgens mij?

Puzzelstukje klein 😆 qua dat zou ze beter in groep 2 passen. Weet niet precies hoe lang ze is, draagt 110/116. Ze weegt op een goeie dag 16 kilo. Klein fijn meisje.

Maar ze is ook nog jong, wordt woensdag 6. Dat scheelt ook wel. De oudste van dr klas wordt volgende maand 7 en die steekt echt met kop en schouders er bovenuit

Toch6

ook een kleintje! 😍

mijn dochter is van eind december en wij stonden voor de keus vorig jaar om groep 2 of groep 3 te doen. Als juf was ik natuurlijk erg kritisch.. 😇 na 10 jaar te hebben lesgegeven aan kleuters... ik wilde dat ze bleef in groep 2. School vond dat ze wel door kon. Heb hier een topic over geopend. Volgens mij ‘op het andere forum’. Mijn dochter wordt dus in december 7.

L. is 1.24 ... draagt onder 122-128 maar boven echt 134-140... de lengte zit in haar bovenlijf.
              Ze zit tussen 0 en +1 in qua curve. Ze is in mei 6 jaar geworden.

Elise75 Mijn dochter van 8,5 draagt nu net 134-140 😉 Mijn jongste van 6 zit een beetje tussen 110/116 en 122/128 in, ligt een beetje aan het model en hoe het valt of 110/116 nog past (en soms is bv 122/128 nog echt losjes, maar heeft ze de lengte wel nodig).