Zonnebloem De tweede zit bij een andere juf, maar vorig jaar wel (al pakte dat in dit geval positief uit). Nu kent zijn juf de oudste niet echt, wat trouwens net zo goed fijn is hoor. En opzich, ze doen echt hun best, het is niet zoals bij jou (gelukkig).
Maar toch, constant die gesprekken, en overal. Hij heeft bv logopedie. En dat gaat super goed, maar ze dacht dat hij wellicht een taal achterstand heeft, omdat hij vaak stottert. Ik zei al, al weken, hij heeft geen achterstand, ik denk dat dat stotteren komt doordat hij teveel voor loopt. En dan zitten we weer te testen, en scoort hij op taal tussen 14-18 jaar oud. Zowel passief , als actief.
Naja, mijn oudste 2 zijn totaal verschillende kinderen, met verschillende behoeftes, zorgen en uitdaging, en toch heb ik het idee dat ik alle gesprekken dubbel voer.
Mijn derde start over een jaar 🙂. Maar we hadden al een gesprek bij de opvang (wat ik ook al 2x eerder heb gevoerd 😉). Maar hij heeft daar super naar zijn zin en top leidsters, dus daarover nog geen zorgen.