Vulpen Oh wauw, nieuwe fase! Heeft ze het leuk? Kan me voorstellen dat het even wennen is, zeker als ze in dezelfde klas zitten, maar ook weer niet... Hopelijk went het snel, maar dat zal vast wel.
@[verwijderd] haha nee hoor, was een brede vraag, niet per se school gerelateerd. Sneu dat hij zo ziek is. Lastig he, als ze onderzoek en medicatie weigeren... Weigert hij ook de vloeibare versie? Hier wil dat nog wel eens helpen, met een hap vruchtenyoghurt ofzo... Anders nog even telefonisch overleg? Wel goed dat hij gewoon drinkt. Lijkt mij het belangrijkste toch?
@Mamabeertje wat leuk! Leuke fase 🙂
Toch6 Fijn! Hier is die link ook snel gelegd; gaat het op school lekker en is er voldoende uitdaging, dan thuis ook een blijer kind.
Hier gaat het wel goed. Oudste zit ook sinds de kerst beter in haar vel. Groep 3 helpt wel, denk ik en ze doet buiten school om meer; extra zwemles en pianoles naast alle speelafspraakjes. Dacht altijd dat het teveel voor haar was, maar lijkt juist goed te doen. Valt ook beter in slaap dus dat is fijn.
Jongste is bijna kleuter en is dat ook in zijn hele doen en laten. We zitten nu in de fase van gesprekken met school over zijn epilepsie en dat geeft me wel echt een knoop in m’n maag soms. Net nog de directrice aan de lijn die dan toch laat doorschemeren dat ze het eigenlijk wel heel (te...) spannend zou vinden als hij weer aanvallen zou krijgen en hoe dat dan allemaal moet... Tsja, vinden wij ook spannend, maar om het daarvoor nou niet te proberen... Kan hem moeilijk naar SBO sturen “voor het geval dat"... Nou goed, wordt misschien groter in mijn hoofd dan het is, maar merk wel dat het me bezighoudt en dat zij mijn eigen angsten (onbedoeld) een beetje voedt. De juf waarmee we een kennismakingsgesprek hadden met M. erbij leek er een stuk relaxter onder te zijn, gelukkig. Beetje jammer alleen dat dat niet zijn juf wordt (dochter zit al bij haar).
Nou goed, we gaan het zien...