Koekie83 Nou, hier word ik dus wel weer heel erg blij van. Klas is bekend; M. komt in de klas bij een ontzettend lieve juf, die N. vorig jaar ook een dag per week had. Ze weet dus al een beetje wat voor vlees ze in de kuip heeft/krijgt en die vrouw straalt een en al rust uit. Heel fijn. Ze is van oorsprong kunsthistoricus en M. is he-le-maal into knutselen en kunst enzo dus ik zie ’t helemaal zitten.
We kregen een “welkom in de klas M.” mailtje met dat ze het zo ontzettend leuk vindt dat M. bij haar in de klas komt en dat ze er naar uitziet om hem te leren kennen met het voorstel dat we na school een keer rustig komen kijken om kennis te maken enzo. Niks in dat mailtje over de epilepsie, gewoon alleen even over M. 🙂
Dus ik mail enthousiast terug dat wij ook blij zijn en M. er zin in heeft enzo met als afsluiter de opmerking dat ik er vanuit ga dat ze op de hoogte zijn van zijn epilepsie en waar hun behoefte ligt tav info over zijn epilepsie. Ik kreeg onderstaande terug (N = dochter, L = de andere juf). Zo blij mee; gewoon eerlijk, nuchter en relaxed.
“Heel erg leuk dat hij bij ons komt! En zo blijf ik N. ook gewoon nog zien.. 🙂
Maandag staat in de agenda! Dan kunnen we kennismaken, kan ik M. alle werkjes en z’n plekje in de klas laten zien en uitleggen hoe het werkt met naar de wc gaan enzo.
We zijn inderdaad op de hoogte van zijn epilepsie. Ik ben daar weinig mee bekend, dus het lijkt me goed en fijn om te worden ingelicht. L. is woensdag weer op school, ik zal aan haar ook even vragen wat haar behoefte is.
We komen er op terug!
Hartelijke groet, "