Mijn kleuter blijft een raadsel voor me. Hij is de hele week een beetje aan het kwakkelen. Als in: zondag viel hij 2 uur in slaap op de bank en was hij wat warm. Elke dag in de ochtend is hij prima maar in de avond hang ogen en heeft hij het koud, staat hij met kippenvel onder douche, voelt wat warm en wil dan zo snel mogelijk naar bed. Kan niet zeggen dat hij doodziek is maar echt fit ook niet. Overigens vertelden twee moeders van vriendjes dat dit bij hen ook zo was dus het is vast een raar virus.
Ik vroeg alleen een paar keer M voel je je ziek? En dan zegt hij steeds NEE ik ben NIET ziek. Ik ben alleen MOE. Dus ik proberen uit te leggen dat dit ook bij ziek kan horen maar nee, hij is niet ziek.
Gisteravond was hij weer om 1830 helemaal kapot en naar bed met kruikje en vanochtend dacht ik nou ik laat hem lekker liggen hij is een kleuter het is wel best hij slaapt maar even bij. Komt hij na 10 minuten naar beneden IK BEN NIET ZIEK. IK GA NAAR SCHOOL.
Hij voelde inderdaad niet warm en hij was ook wakker, hang ogen wel beetje nog, at en dronk dus ja we hebben hem naar school laten gaan.
Maar hoezo wil hij nu ineens perse naar school ๐