Koekie83
Oudste vroeg nog waar we het over hadden en toen we zeiden: 'Over dat je de o moet aanklikken' antwoordde ze heel verbaasd: 'Maar dat kan ik toch wel?' Ze dacht geloof ik dat wij dachten dat het juist te moeilijk was voor haar 😅
Het werkt inderdaad adaptief, op een gegeven moment gaat het ook over de aai en ieuw en dat soort klanken, en open en gesloten lettergrepen, dat beheerst ze nog niet allemaal. Ik denk dat oudste het best leuk vindt hoor, ze houdt wel van dingen doen die ze al kan en ze houdt natuurlijk sowieso van lezen en normaal mag ze nooit op de iPad dus dat is ook wel aantrekkelijk, maar jullie reacties sterken me wel in het idee dat het nergens op slaat. Ben heel benieuwd wat de juffen gaan zeggen.
Mamabeertje O, en ik vind het ook heek tijdrovend. Ik heb er natuurlijk nog 2 rondlopen en ik vind het best lastig om er tijd voor te maken.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Jongste kreeg onmiddellijk een driftbui want die wilde ook wel op de o klikken. Ze sloeg zo op de iPad waarna het hele programma vastliep 😬