Honkeytonk Haha ja in het ergste geval heb ik hier soms 3 te spelen π€£ Dan ben ik helemaal overprikkeld (oudste met 2 vriendjes, middelste een vriendje maar is 4;5 dus nog iets meer begeleiding nodig met spelen) en een baby die altijd direct nadat we uit school komen de fles moet π¬
De middelste wil βgelukkigβ nog niet altijd spelen en de oudste gaat op woensdag ook best vaak even uurtje op het schoolplein spelen tot hij naar voetbal moet. Scheelt altijd weer.
Maar goed dat is een biecht ik vind het altijd zo vervelend dat er gedoe is dat de middelste wil meespelen als de oudste een vriendje meeneemt dat ik ook vaak zeg: anders speel je even buiten tot voetbal π
π¬ (maar ja dat doe ik natuurlijk niet altijdπ€£)
Het is vervelend als ze zulk gedrag laten zien waarvan je hoopte dat ze het niet deden. Maar andere kant: ze moeten het leren. En ik denk altijd aan de bejaarden toen ik nog in het bejaardenhuis werkte: die werden ook steeds gemener naar elkaar toe naarmate ze ouder werden (uitsluiten, niet aankijken, zelfs met stok pootje proberen te haken, echt gebeurd π¬)