Vulpen Mamabeertje Dat soort taferelen inderdaad, ik word er ook gek van! Ze sjouwt rustig de hele kamer met haar door, helpt haar om over de armleuning van de bank te klimmen (wat sowieso al niet mag), trekt haar op schoot... En dan zegt ze: 'Maar ze vindt het leuk!' En dan zeg ik: 'Maar ik niet!'
Mamabeertje Vulpen Haar broertje vind het niet altijd leuk, die zit dan te mopperen op haar schoot. Maar het lijkt wel of ze het gewoon niet door heeft. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik nou echt kan doordringen. Ik heb nu gezegd dat als ze het weer doet ze even op de mat moet zitten.
Vulpen Mamabeertje Hoe oud is ze? Jongste vindt het ook niet altijd leuk maar wel als oudste haar helpt om gevaarlijke/ondeugende dingen te doen. Afleiden zal wel het enige zijn dat helpt maar hmpf, vermoeiend. Voordeel is dat ze ineens het stopwoordje 'Goed' heeft (ik denk uit een van haar luisterboeken), waardoor ze ineens heel gedwee lijkt/is. Misschien kan je jouw dochter ook eindeloos vaak Carry Slee-boeken laten luisteren ๐
Mamabeertje Vulpen Ze is ruim 5,5 en de jongste wordt deze week 1 Luisterboeken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.
[verwijderd] Vulpen Jongste vindt het ook niet altijd leuk maar wel als oudste haar helpt om gevaarlijke/ondeugende dingen te doen. Nu al partners in crime! ๐
Nescio Vulpen Ja, toen A. een baby was gebeurde dat hier x2. S was al ouder maar E wilde niet achterblijven.. ook heel vermoeiend hoor.
[verwijderd] [verwijderd] En de update is er ๐ Het is taalontwikkeling! Ik merk verbetering in zijn uitspraak ๐ Hij las het woordje Chat (kat) en ging hem daarna verven ๐บ Trotse mammie hier ๐
Koekie83 [verwijderd] super knap en geweldige kat! Fijn dat hij zich zo goed ontwikkelt. Ik was een beetje gefocust op de kat en las je zin een tweede keer en toen pas viel me op dat er stond โhij las...โ Hij leest dus รณรณk nog! Slimmerd!
[verwijderd] Mijn vriend denkt dat het een mond is ipv een 2e oog ๐ค We kunnen het Robbie niet vragen. Of nou ja, kan wel maar hij geeft geen antwoord natuurlijk. we zullen het wellicht nooit weten ๐
Cactusje [verwijderd] Als ik die andere foto vergroot denk ik dat je vriend gelijk heeft. Wel knap hoor!
[verwijderd] Vandaag kreeg ik te horen dat zoon in aanmerking komt voor onderzoek of hij meer uitdaging nodig heeft. Wij en de juf moeten een vragenlijst invullen en aan de hand daarvan krijgt hij meer uitdaging of extra onderzoek. Edit: die vragenlijst ging over gedrag en of dit wel of niet herkenbaar is. Gedeeltelijk ging er wel een wereld voor me open. Man en ik vonden het jammer dat er geen 'voor 300% herkenbaar'-knop was ๐คฃ
Liekje81 Thema dinomuseum is weer voorbij. Ze hebben afgelopen dagen gewerkt aan het maken van een bakkerij ๐
[verwijderd] Koekie83 Echt lezen is een groot woord hoor, hij herkent wat woordjes die we veel gebruiken ๐
Liekje81 Koekie83 Ja, echt he! Ben zo blij dat ze in deze klas zit. Leuke juffen, genoeg uitdaging. En ze doen zulke leuke dingen spelenderwijs. ๐
[verwijderd] Onze zoon heeft sinds deze week taakjes en als hij dat goed dat krijgt hij sinds deze week zakgeld. Hij is zo goed bezig met zijn taakjes, hij lijkt het ook echt leuk te vinden. Ik heb hem er nog geen รฉรฉn keer aan hoeven herinneren. Hij trekt elke ochtend voor hij naar beneden gaat zijn bed netjes recht. Hij helpt elke avond met afruimen en 1x per week zijn hele kamer opruimen en helpen met stofzuigen. Ben zo trots op hem! ๐ฅฐ
Noordeling Vulpen zeker spannend, ze gaat het vast leuk vinden. Jongste had gisteren eerste spel afspraakje, van een half uurtje ofzo, t was toch nog iets te spannend, dus al snel weer thuis. Volgende week komt t meisje hier, kijken of dat beter gaat.