• [verwijderd]

Het bedrag van optie 2 is geen probleem, alleen blijf ik graag anoniem dus denk dan optie 1.

• [verwijderd]

Beide geen probleem

Optie 2, maar doneer ook wanneer het optie 1 word.

• [verwijderd]

Ik ga voor optie 2, omdat al het gedoneerde geld dan daadwerkelijk naar het forum gaat.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Dit, maar ik heb ook vrede met optie 1.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Optie 1 ivm anonimiteit

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik zie dat er best wel veel leden zijn die voor 1 gaan i.v.m. de anonimiteit. Betekent dat ook dat deze leden niet zouden doneren als het optie 2 wordt?

Want andersom denk ik dat veel leden die de voorkeur hebben voor 2 nog steeds zouden doneren als het 1 wordt. Dat zou wel een argument kunnen zijn om voor optie 1 te kiezen, aangezien de kosten dan door meer mensen gedragem worden en we het benodigde bedrag dan waarschijnlijk makkelijker ophalen.

Ik begrijp die anonimiteit niet zo goed. Je zou dan kunnen aangeven dat je anoniem wenst te blijven? Dan weet alleen de beheerder wie je bent. Dat is toch ook zo met het forum helpt topic.

Ik vind het allebei prima. Of gewoon dat nu iedereen een tikkie van een paar euro doet.

• Manque hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Optie 2 want bij optie 1 kan ik hoogstwaarschijnlijk niet doneren vanwege een buitenlandse bankrekening

Tantetil De beheerders/mods krijgen de ledeninformatie niet, alleen Luc en ik, omdat je dat nu eenmaal ziet op je rekeningoverzicht. Maar we slaan het nergens op. En iedereen die doneert (via optie 2) heeft dan ook onze namen en bankrekeningnummer. Het heeft ook niet onze voorkeur om zo uit de anonimiteit te gaan, maar we zijn aan de andere kant ook bang dat we met die doneeractie.nl niet genoeg ophalen om langere tijd vooruit te kunnen, dus vandaar dat we toch ook optie 2 hebben bedacht.

Beide opties hebben voor ons voor- en nadelen, maar we kunnen met met allebei ook vrede hebben.

• [verwijderd]

Optie 1 heeft mijn voorkeur.

Optie 2 vind ik ook prima als we per maand kunnen aanmelden en het geen random toewijzing is.