Pimpelmeesje weet je zeker dat hij een voeding wil? Om de hoeveel tijd komt hij en hoeveel drinkt hij?
Kan ook zijn dat hij nog aan het wennen is. Dat herken ik wel van kleine R, die was met de overgang ook aan het zoeken. Flesje is namelijk echt alleen eten, terwijl bv veel meer is. Hij huilde dan om eten maar eigenlijk wou hij geen eten, maar sabbelen/knuffelen/zuigen/comfort slokjes
Grote R was een ander verhaal; ik kon absoluut niet tegen zijn gehuil (door de depressie) Bij elke kik dacht ik dat hij ongelukkig was en stopte er een fles in. Gevolg was dat hij heel vaak hele kleine beetjes dronk zonder ritme of regelmaat. We hebben toen met behulp van de kinderarts hem op een soort van zoete gel laten sabbelen om te rekken tot een volgende voeding. Dat hielp super goed! Binnen een week dat hij netjes op 5 of 6 flesjes. (ik weet het niet precies meer).