R2 (D2?)π€£
Vannacht was een beetje jammer. Man zou de wekker om 12 uur zetten voor de fles en meestal slaapt ze dan wel tot 6 a 7 uur. Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik werd om 0130 wakker van een hongerige, huilende baby. Flesje gegeven, slaap ik eindelijk weer, word ik wakker van hard gekreun van een succesvolle poging tot poepen. Man wakker gemaakt om de luier te verschonen. Vervolgens om 5 uur weer wakker van een hongerige baby.
Nu ben ik moe. π₯±