Cactusje oh super dat hij doorgeslapen heeft en nog steeds slaapt. Ik denk dat de slaapzak hier misschien ook wel het probleem is. Dus ik ga vandaag even langs de Hema. 😬
[verwijderd] ja hij heeft tot kwart over 5 zichzelf vermaakt met lachen en toen viel hij in slaap om vervolgens om half 7 weer wakker te worden en daarna heeft hij tot half 8 geslapen.
Hij vond het in ieder geval erg gezellig in zijn bed. 🤐
Kinderen hebben gewoon een klok. Het maakt niet uit hoe laat je ze in bed legt ze worden toch wel op een vaste tijd wakker.