Ysabella
Ik weet het eigenlijk niet echt.
Hij werd altijd nog wel wakker voor een voeding, soms 2x, maar dan sliep hij daarna zo verder. Maar de laatste tijd dus niet.
Of dan ligt hij te slapen op mijn arm, maar als ik hem dan in bed leg wordt hij weer wakker.
O, en dat lachen is natuurlijk ook vervelend. Ze moeten gewoon slapen 's nachts en graag tot een uur of half 8. En het weekend tot half 9 ofzo