Gister was ik met J bij de winkel, oh wat lacht hij vriendelijk! Ja, dat doet ie Snachts ook. Toen kwam er een verhaaltje dat haar kleinkind tegenwoordig een drankje krijgt om beter door te slapen en dat hielp goed. In mijn hoofd had ik zoiets van, nee toch, dat doe je toch niet? Gisteravond toch stiekem op Google geweest. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik dat toch eigenlijk echt niet wil. Na hier en daar lezen denk ik dat J het nu gewoon vooral gezellig vindt om naar beneden te gaan of te knuffelen. Hij is natuurlijk een tijdje veel wakker geweest Snachts toen hij wilde gaan lopen. Nu heeft hij denk ik bedacht dat dat toch wel gezellig was. Gisteravond begon hij natuurlijk weer te huilen op het moment dat ik naar bed wilde gaan, gelukkig heb ik hem toen vrij snel weer in slaap gekregen. Later werd hij weer wakker en de oogjes gingen meteen weer open zodra ik hem terug wilde leggen, ik heb het 2x geprobeerd en toen meegenomen naar ons bed voor hij te wakker zou zijn en helemaal niet meer zou willen slapen. J is toen weer heerlijk in slaap gevallen. Ik weet niet hoe laat het was, maar man had bedacht dat hij wel weer terug naar zijn eigen bedje mocht door ruimtegebrek en vond dat ik dat wel even kon doen. Uhm nee, doe het lekker zelf, hij ligt mij niet in de weg. Man heeft hem toch maar in zijn eigen bedje gelegd en J is gewoon blijven slapen.
Misschien dat dat nu toch even de oplossing is, sneller meenemen voor hij te wakker is, ipv eerst een tijdje proberen hem in zijn eigen bed terug te krijgen. Uiteindelijk gaan de oogjes dan alleen maar steeds verder open ipv dicht...