Toch6 Mama ik voel me niet goed 😢 Met 39.2 uit bed gekomen, wil niks. Alleen mama. Eten ook niet, borstvoeding gelukkig wel
Marshmallow Softbasegaming hier toen het haar niet meer lukte om in de box te slapen. Denk met 2 maand ongeveer?
[verwijderd] @Softbasegaming Bij 10 weken ongeveer. We moesten toen echt een strak ritme hanteren en in eigen bed laten slapen, omdat ze te overprikkeld was en helemaal nog geen ritme had. Ja, 24/7 huilen.
Ysabella Wat worden ze groot hè. 🥰 Z vind het leuk om te gillen , vervolgens te schaterlachen en een kus te geven. Telt dat ook?😂
Pimpelmeesje Pimpelmeesje ik had verwacht dat ze wel iets zou zeggen over dat ie nog een liter melk per dag drinkt naast alle vaste voeding, maar blijkbaar verbrandt ie het ook allemaal 🤭
[verwijderd] Iemand tips wat ik aan moet met een jongetje die vooruit wil maar er vooral niet teveel moeite voor wil doen? Het is alleen maar mekkeren. Zitten is maar even leuk en hij gaat dan steeds op zijn buik. Maar dat is na een halve minuut ook niet meer leuk dus gaat hij weer huilen😅
Cactusje [verwijderd] Hoe oud is hij nu? Hier was een loopstoel echt een verademing omdat J wel vooruit wilde maar nog niet kon. Scheelde zoveel gejammer en gezeur... tot hij het volgende had natuurlijk😅
[verwijderd] Cactusje hij is bijna 9 maanden. Ik ken dit niet echt. De rest was stukken sneller als hem😅 Maakt niks uit, maar dat gehuil de hele tijd . Loopstoel ga ik proberen!
Cactusje [verwijderd] Voor mij was het ook nieuw, de meiden waren lang niet zulke drammers als dat J is. Ook het gestamp tijdens het jammeren nu hij kan lopen... dat wordt nog wat.
Ysabella Pimpelmeesje hier krijgt hij nog 600 ml aan melk op een dag. 🙃 Het zal mij aan mijn reet roesten wat het cb daar van vind. 🤪
Soturi Ik denk dat het niet lang meer duurt voor V kruipt. Zij is wel heel fanatiek aan het proberen steeds. En zit continu op handjes en knietjes. Dus zodra ze de beweging door heeft, gaat ze denk ik.
[verwijderd] Ysabella Rémy is 15 maanden en drinkt ook nog 3x180ml of 210. De arts vond het prima, ze stoppen vanzelf. NL is daar gewoon heel vervelend in. Regeltjes regeltjes. Van hoeveelheden melk tot spenen in de koelkast 😜