[verwijderd] ik ben zo slecht in natuurwandelingen π
Ik raak bij de derde boom al verveeld, ga me dan afvragen of het niet net zo veel zin heeft om door het winkelcentrum te wandelen want dan kan ik in ieder geval nog ergens een bak koffie krijgen, en zit dan juist alleen maar in mijn hoofd.. Helpt ook niet mee dat het dichtstbijzijnde natuurpad hier eindigt vlak bij de leen bakker, dus ik raak door die bomen vooral geΓ―nspireerd over de houten salontafel die ik echt mΓ³Γ©t hebben π€£π€£
Maar zand ga ik eens proberen. Hebben een enorme zandbak beneden, dus daar hoef ik nog niet eens iets voor aan te schaffen.
Een massageroller gaat ook zeker op de lijst, erg goed idee, lijkt me heerlijk!
Voetreflexologie lijkt me ook wel wat, maar daar moet ik eerst een cursus voor volgen denk ik? Ga me daar eens in verdiepen.
Deliana oh maskertjes inderdaad, hoe kan ik dat nou vergeten π€¦ββοΈ
Ik deed dat vroeger regelmatig, maar om een of andere reden mee gestopt, geen idee waarom. Ga dat weer eens oppakken!
Een auto heb ik sowieso niet en drink geen alcohol, maar zal inderdaad eens kijken of ik wat vaker lekker kan lunchen ofzo. En stoppen met nagelbijten zodat ik ze weer kan lakken π
Net al aardig wat ingeslagen bij de Etos (oa bodylotion en de goede scheermesjes in plaats van de snel-snel wegwerpvariant) maar ga morgen nog even verder snuffelen.
[verwijderd] ik hoop vooral dat die regen nog heel lang wegblijft.... Maar wellicht een zonnendansje? π