[verwijderd] ik heb echt hardop zitten lachen om je post!
[verwijderd] Lees nu dat de opdracht was sluit vriendschap met je lichaam en niet perse ga meer je lijf voelen en uit je hoofd. Waar ik op aan het brainstormen was. Al denk ik dat je dat wel nodig hebt om vriendschap te sluiten.
Ik denk dat het een beetje een combinatie van beiden is. De hypochondrie is heel erg aanwezig momenteel en gisteren kwam tijdens de sessie naar boven dat ik na de mishandeling en shit mijn lichaam ben gaan zien als iets negatiefs wat alleen maar pijn veroorzaakt. Ik moet dus leren om te realiseren dat mijn lichaam niet mijn vijand is met als missie om mij zo snel mogelijk te doden door middel van een eng pijntje in mijn linkerpink. Leren vertrouwen in het zelfherstellende vermogen van mijn lichaam, maar ook het ervaren van prettige sensaties (naast seks π). En daar zit ook zeker het stuk voelen bij, want ik vlucht in mijn hoofd omdat ik dus bang ben voor alles wat mijn lichaam doet.
Dus ik denk dat jou tips (met uitzondering van behangen π) daar zeker wel nuttig in kunnen zijn!
Ik heb net een uur besteed aan uitgebreid douchen, scrubben, scheren met een enorm overpriced aloe vera scheersysteem wat vooralsnog net zo veel bultjes geeft als de cheapass wegwerpvariant, gebodylotioned met glitters en per ongeluk een erogene zone ontdekt op mijn voetzool π
Ik ruik naar een bloemenveiling, maar alles voor het goede doel...