Blue Jessie80 dat is altijd zo'n moment waarop je achter en onder in de la nog 3 halve aangebroken pakken meel of havermout vindt 😂
Femkes Vulpen Blue Wij hebben onze keuken en gangkast uitgeruimd ivm de hopelijke verkoop van ons huis en blijken 5 dozen aluminiumfolie te hebben. Ik heb echt geen idee waarom. We gebruiken dat helemaal niet veel, dus ik kan me ook niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gekocht heb, er waren verpakkingen bij die al verkleurd waren.
Vulpen Femkes Waarschijnlijk heb je het 5x gebruikt en elke keer dat je het ging gebruiken een nieuwe gekocht 😉
Honkeytonk Ik ben net even in de sauna in ons vakantie huisje geweest. Helemaal alleen, zo fijn. Vind het altijd teveel gedoe voor een kwartiertje, maar het is zoooo lekker. Daarna lekker douchen en voel me even weer als nieuw.
Honkeytonk iMoeder niet mijn smaak maar wel goed van je dat je ze hebt gehouden omdat je ze zelf leuk vind! Goed gedaan!!
Bloem Vandaag heel veel in de tuin opgeruimd, verplaatst, tuinhuisje afgebroken en nog veel meer. Stap voor stap komen we er wel 😊
Hooyo-shimbir Wat een energieke dag. jongste voor het eerst op haar eigen fiets mee naar de stad gefietst (3km) super knap! Schuur en tuin opgeruimd Slaapkamer jongste volledig opgeruimd en indeling om gegooid. wc boven was kapot dus hele binnen kant van wc (waar water zit) leidingen vervangen. Rot klus maar wel trots dat ik dat zonder man kon 😝. Kleding gewassen, gevouwen en in de kast gelegd vanavond moet ik echt huiswerk doen en dan morgen zo min mogelijk 😂
Vulpen Hooyo-shimbir Tsjonge, hier valt mijn lijstje bij in het niet. Maar omdat vergelijken zinloos is toch ook mijn opsomming: met jongste naar Dreumesgym geweest was gedaan bed verschoond badkamer en wc's gepoetst beetje in de tuin gewerkt bij Picnic weekboodschappen besteld
Toch6 Mijn lijstje: voeden voeden luier verschonen voeden spuug opvangen voeden luier verschonen en dat x 100 voor mn gevoel 😅