1986Lynn Oprit ingeveegd met zand, nadat we die met de hoge druk hebben schoongespoten. Zwarte deuren iets bijgeverfd (de plekjes wit waar de verf af was gegaan). Voegen schoongeboend in een deel van de badkamer (1/3, rest doe ik nog) - zijn weer fris wit 😁. Kluslijstje voor verkoop van onze woning is klaar 😁
iMoeder Mijn vriend vind m’n nieuwe laarsjes niet zo. Ik heb ze toch gehouden. Klinkt misschien een beetje klein. Maar mezelf blijven in een relatie is voor mij echt een ding waar ik bewust aan moet werken. ✨
Jessie80 Eindelijk de lade onder het fornuis weer eens opgeruimd: Laten we zeggen dat het nodig was 🙈
Blue Jessie80 dat is altijd zo'n moment waarop je achter en onder in de la nog 3 halve aangebroken pakken meel of havermout vindt 😂
Femkes Vulpen Blue Wij hebben onze keuken en gangkast uitgeruimd ivm de hopelijke verkoop van ons huis en blijken 5 dozen aluminiumfolie te hebben. Ik heb echt geen idee waarom. We gebruiken dat helemaal niet veel, dus ik kan me ook niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gekocht heb, er waren verpakkingen bij die al verkleurd waren.
Vulpen Femkes Waarschijnlijk heb je het 5x gebruikt en elke keer dat je het ging gebruiken een nieuwe gekocht 😉