Honkeytonk Koffie ! π En verder kleding, speelgoed, boeken, zwemspullen en zwemhanddoeken , spelletjes, evt fietsen ofzo , En afwasmiddel, vaatwasblokjes , keuken doekjes en spul +dat zit er meestal maar heel minimaal bij)
Bloem Waar ga je heen? Welke omgeving? Dan kunnen we je hier ook tips geven. Op zoover vind je recensies maar ook tips over de omgeving. Vaak staat op de site waar je het huisje hebt geboekt ook tips. Wat je mee kan nemen: wasmiddel zwemkleding en handdoeken een paar grote tassen voor van alles bijv boodschappen, zwemspullen en zo spelletjes - bal, badmintonspeler, ander buitenspeelgoed vuilniszakken pen en papier lenzenspul en bril medicatie, pleisters, paracetamol en zo toiletartikelen leesboek / tijdschriften diverse huishoudelijke spullen bijv afwasmiddel, afwasborstel, afdrooghanddoek, gewone handdoek, wc papier, plastic zakjes, lucifers
Pimpelmeesje En ik gok mss bij jou iPad, iPhones, iMac en vooral alle opladers π Als je de ruimte hebt zou ik de standaard boodschappen mee nemen, zodat je daar geen grote boodschappen hoeft te doen. Alles mbt de zorg van je zoon; klopt het dat medicijnen deels gekoeld vervoerd moeten worden? Is je koeltas dan groot genoeg voor de hele week?
iMoeder Pimpelmeesje Ja moet inderdaad ea gekoeld mee. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik denk dat dat wel goed komt. π Verder blijf ik wel in Nederland en bij voorzieningen in de buurt. Zo een verhaal van @[verwijderd] is dus echt mijn nachtmerrie.
Huggybird Bovenaan mijn lijstje staan altijd eerst: medicijnen voor dochter en de pil en mijn lenzen spullen. Eten voor de hond. Telefoon en opladers. eigen kussen. toilet spullen.
Angel1980 Kan niet echt wat toevoegen, maar wel super leuk dat je eindelijk op vakantie gaat! Ik hoop dat jullie allemaal gaan genieten π
iMoeder Dank voor alle tips ladies. Er zit een grote supermarkt vlak in de buurt, dus dat is fijn. Neem denk ik inderdaad voor de eerste dag wel boodschappen mee. Dan hoeft dat niet meteen.
Deliana Tape en vuilniszakken. Vaak hebben huisjes alleen een licht gordijntje hangen... nou dan doe ik dus geen oog dicht en ben ik om 5.00 uur al wakkerπ€¦ββοΈ
Deliana iMoeder dat kan natuurlijk ook! Ik plak er ook de ramen van de kinderen mee af.... nog geen zin in mijn zoon om 5:30 op vakantie π
Lovely83 Je favoriete kruiden! Neem niet te veel speelgoed mee voor de kinderen, mijn ervaring is dat ze er amper iets mee doen tijdens een vakantie. Ik werk vaak met een lijstje, dit maak ik een paar dagen voordat ik ga inpakken zodat als ik iets vergeet dit nog op het lijstje kan zetten.