Telefoonoplader
Toiletartikelen
Paar vaatwasblokjes
Flesje wasmiddel
Speelgoed
Vermaak voor jezelf
Zelf vind ik eten voor minimaal 1 dag wel fijn, niet gelijk een supermarkt moeten zoeken
Telefoonoplader
Toiletartikelen
Paar vaatwasblokjes
Flesje wasmiddel
Speelgoed
Vermaak voor jezelf
Zelf vind ik eten voor minimaal 1 dag wel fijn, niet gelijk een supermarkt moeten zoeken
Koffie !
En verder kleding, speelgoed, boeken, zwemspullen en zwemhanddoeken , spelletjes, evt fietsen ofzo ,
En afwasmiddel, vaatwasblokjes , keuken doekjes en spul +dat zit er meestal maar heel minimaal bij)
Waar ga je heen? Welke omgeving? Dan kunnen we je hier ook tips geven.
Op zoover vind je recensies maar ook tips over de omgeving. Vaak staat op de site waar je het huisje hebt geboekt ook tips.
Wat je mee kan nemen:
En ik gok mss bij jou iPad, iPhones, iMac en vooral alle opladers
Als je de ruimte hebt zou ik de standaard boodschappen mee nemen, zodat je daar geen grote boodschappen hoeft te doen.
Alles mbt de zorg van je zoon; klopt het dat medicijnen deels gekoeld vervoerd moeten worden? Is je koeltas dan groot genoeg voor de hele week?
Bovenaan mijn lijstje staan altijd eerst:
medicijnen voor dochter
en de pil en mijn lenzen spullen.
Eten voor de hond.
Telefoon en opladers.
eigen kussen.
toilet spullen.
Kaasschaaf en schaar missen nog wel eens in huisjes.
Kan niet echt wat toevoegen, maar wel super leuk dat je eindelijk op vakantie gaat! Ik hoop dat jullie allemaal gaan genieten
Spul tegen jeuk door muggenbeten. Ik zelf zweer al jaren bij nestocyl (oranje tube).
Pimpelmeesje Ja moet inderdaad ea gekoeld mee. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik denk dat dat wel goed komt. Verder blijf ik wel in Nederland en bij voorzieningen in de buurt. Zo een verhaal van @[verwijderd] is dus echt mijn nachtmerrie.
Dank voor alle tips ladies. Er zit een grote supermarkt vlak in de buurt, dus dat is fijn. Neem denk ik inderdaad voor de eerste dag wel boodschappen mee. Dan hoeft dat niet meteen.
Tape en vuilniszakken.
Vaak hebben huisjes alleen een licht gordijntje hangen... nou dan doe ik dus geen oog dicht en ben ik om 5.00 uur al wakker
Je favoriete kruiden!
Neem niet te veel speelgoed mee voor de kinderen, mijn ervaring is dat ze er amper iets mee doen tijdens een vakantie.
Ik werk vaak met een lijstje, dit maak ik een paar dagen voordat ik ga inpakken zodat als ik iets vergeet dit nog op het lijstje kan zetten.