• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ola!

Ik ga een deze weekenden met mijn zoon voor het eerst kamperen in de tuin.
Ik heb een tent geleend, luchtbedden gekocht en een bbq geregeld.
We zijn dit van plan:

In de middag een klein tasje pakken met een paar spulletjes.
Dan rond 1600 de tent opzetten en de bbq aanslingeren. We gaan samen broodjes bakken op een stokje en gooien wat hotdogs op de bbq.
Daarna gaat het rooster eraf en maken we er een vuurkuil van en gaan de marshmellows aan een stokje erop.
Ik wil een telescoop van mijn vader lenen en zoon wakker maken om sterren te kijken.
Als het mooi weer is, zetten we die dag een zwembad op en kunnen we eventueel nog een avondduik nemen.

Maar wat kunnen we nog meer doen? Wie heeft er leuke ideeën om de rest vd tijd een beetje te vullen?
Als je andere leuke ideeën hebt, dan zijn die ook welkom!
🏕

[verwijderd] Wat klinkt dat ontzettend leuk. 🙂 Yahtzee voor 's avonds na het eten? Doe ik altijd alleen op vakantie dus voor mij hoort het er een beetje bij. 😉 Of een kaartspelletje.

Ik zou die tent gewoon al eerder opzetten, kost vaak meer tijd dan je denkt en het is ook leuk om er gewoon in te zitten zonder iets speciaals te doen 🙂 En een spelletje inderdaad! Volgens mij hoef je niet zo veel te bedenken om de tijd te vullen, het wordt vast gewoon leuk.

badmintonrackets
      een bal.
      Jeu de boules.
      tijdschrift en leesboekjes

• [verwijderd]

Vulpen Helemaal mee eens! Die tijd vult zich vanzelf. Ik zou hem ook al eerder opzetten.

En wat ook leuk is: voorlezen! En warme chocolademelk op een gasbrandertje verwarmenm

Enge verhalen vertellen bij het kampvuur 😄

Een boek voorlezen in de tent, heerlijk knus... Spelletjes doen. Misschien zeskamp achtige dingen?

Met water kliederen, waterballonnen gooien...
      Paaltjesvoetbal maar ipv paaltjes flessen water gebruiken.

Verhalen vertellen bij t vuur 😍.

Wat een super leuk plan zeg!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Bedankt voor de leuke reacties! Er staan nog goede tips bij. Ik had gehoopt dit weekend de tent op te kunnen zetten, maar het weer zit niet helemaal mee.

Vinden jullie het leuk als ik na het nachtje hier een update geef over hoe het was?

• [verwijderd]

Ysabella
        Dankje.
        Ik merk dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan tijd alleen met zoon.
        We zijn vanaf zijn 1e jaar tot zijn 3e altijd samen geweest en ik mis dat wel af en toe heel erg. Wat dat betreft hebben wij daardoor een speciale band. 🖤

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat een super leuk plan! En ik ben heel benieuwd naar hoe het was 😊.

Super leuk!! Wij gaan volgend weekend doen! Met de nichtjes, in onze nieuwe tuin 😁 zoveel zin in! Ben heel benieuwd hoe jullie het hadden en wat je allemaal gedaan hebt!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sneeuwvlok

Goed idee! Ivm verhuizing en nieuwe baby gaan wij ook niet op vakantie. Op deze manier wil ik toch een avontuur met hem beleven.

Veel plezier met voorbereiden.

Wij gaan trouwens ook brooddeeg bakken, nu alleen nog aan lange stokken komen 🤔 ga deeg dan oprollen aan de stokken en dan als gaar is knakworstje er in.

• [verwijderd]

Honkeytonk
          Ahdie had iknook bedacht! Je kunt over de stok ook eerst alu folie doen, dan blijft hwt brood niet aan de stok kleven.

• [verwijderd]

Honkeytonk gewoon een tak uit het bos of park oprapen. Het hoeft niet heel lang te zijn.

[verwijderd] oh leuk en gezellig!!!
            Ik dacht meteen aan badminton, muziek luisteren, spannende verhalen verzinnen. Een wc rol in de tent leggen voor mee naar de wc. Bordje op de wc deur met “toiletgebouw ” Afwassen in de tuin.
            Voorlezen bij het licht van de zaklamp.