• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Het was erg leuk! We zijn rond 15 uur begonnen met een lijstje maken en spullen verzamelen. De tent opgezet en de luchtbedden opgepompt. Zoon bleef de tent maar in en uit gaan, hij vond het maar wat bijzonder.

We hebben lekker bbq vlees gegeten, met de bal gespeeld, badminton gespeeld, verhaaltjes vertelt en oude foto's gekeken. Onze buurman heeft enorme volières en een prachtige bloementuin. We zijn daar op excursie geweest en hebben mooie bloemen ontdekt en alle vogels bekeken. Papegaaien, verschillende parkieten en fazanten en zelfs kraanvogels
D vondt het slapen wel een beetje spannend, dus uiteindelijk zijn we hand in hand in slaap gevallen. 😍

Ik heb enorm brak geslapen (luchtbed is enorm koud) en ik werd in de tent wakker van mijn in huis huilende dochter die te lang op het flesje moest wachten. (Hoezo mama sensorenπŸ˜†). Papa is helaas niet zo snel als mama. πŸ˜‰En toen ik eenmaal sliep had D in bed geplast. We zijn dus erg moe, maar het was fantastisch.
Zal zo wat foto's posten.

[verwijderd] tof zeg! Wij gaan vanavond! 😬 Ik lees al erg koud, dus neem extra dekens mee haha . Ook voor op te liggen. En matje voor bed plassen πŸ‘ check 😁

• [verwijderd]

[verwijderd] wat super leuk 😍
      mooie grote tuin hebben jullie ook!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Honkeytonk

Een vuurtje maken lukte ook niet met de bbq kolen, dus wat stookhout achter hand is ook wel fijn.

Veel plezier!!

• [verwijderd]

[verwijderd]
        We hebben nog een achtertuin. πŸ˜†
        De grote tuin ligt achter de boom. We zijn er ook enorm blij mee!

• [verwijderd]

Huggybird
        We hebben zelfs nog wat gezwommen na het bbq'en.🐠

• [verwijderd]

Vulpen

We hebben besloten langzaamaan wat kampeerspulletjes te gaan verzamelen en af en toe eens een nachtje te gaan kamperen. Gewoon even een minivakantie tussendoor.
        Niets fancy's, maar gewoon een fijne pop-up tent en goede slaapzakjes.

5 dagen later

[verwijderd] oohh ben helemaal vergeten te posten hier!

We hebben het echt SUPER leuk gehad.

We begonnen met lunch, met schoonouders, zusje, man en kinderen, mn broertje en wij dan. Daarna de tenten opgezet, vonden de kinderen super prachtig natuurlijk! (we hadden 3 tenten, zodat we goed afstand konden houden).

Daarna hebben we allerlei waterspelletjes gedaan, gewoon gespeeld en gekletst.

Gaan BBQ, marshmellows maken (we hadden bamboe in onze nieuwe tuin! Ideaal haha), en daarna nog met de vuurkorf kampvuurtje gemaakt.

De kinderen lagen allemaal bij elkaar en hebben tot 22 uur lopen geiten, maar was wel heel gezellig. Uiteindelijk hebben we ze wel uitelkaar gelegd haha. Mn schoonzusje tussen haar kids in en mn oudste sliep bij ons.

Alleen de jongste, kon door al het gefeest niet goed slapen, en was zo oververmoeid, dat ik rond 1 uur s nachts met hem naar huis ben gelopen en hem in zn eigen bed heb gelegd, zodat hij toch even wat uren kon slapen. (ons nieuwe huis ligt gelukkig vlakbij ons oude huis)

En s ochtends vroeg weer aangesloten! lekker ontbeten, alles opgeruimd en naar de speeltuin geweest.

• [verwijderd]

Honkeytonk
        Waaauw dat is pas een enorme tuin!! Is dit bij het nieuwe huis? Hoe groot is je tuin?

Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Klinkt als een geslaagd plan!

[verwijderd] ja! Aan de achterkant is de tuin op het smalste stuk 14 meter en breedste stuk 30 beter. En dan 25 meter lang. +/- 625m2 achter. En dan hebben we voor en zijkant huis ook nog tuin. Totale perceel is 1400m2. Maar huis moet super veel aangedaan worden, en we gaan ook wat uitbouwen. Dus tuin wordt iets kleiner. (nog steeds groot genoeg dus wel). We hopen in de lente te kunnen verhuizen!

• [verwijderd]

Oh meiden wat klinkt dit geweldig! Heerlijk dat jullie er allemaal zo van hebben genoten πŸ˜ƒ