[verwijderd] Ja daar zit het hem ook in. Hij heeft school tot 14.00 uur en dan van 15.45 tot 16.45 voetbal (wel vlakbij) op woensdag. HIj zou dan wel even kunnen spelen natuurlijk maar dat is ook best druk. Zijn beste vriendje gaat overigens dan wel naar voetbal en dat is dan ook de reden dat het nu ter sprake komt. Op vrijdag gaat hij tot 14.00 naar school en heeft hij zwemles van 16.40 tot 17.20 uur. Maandag wel naar opa en oma dat is wel rustig hoor maar toch. En dinsdag en donderdag altijd al opvang (overigens is dat dus bij de voetbal) en dan op dinsdag ook nog een deel daarvan zwemles. En dan zaterdagochtend ook nog van 830-10.
Het is een heel rustig ventje maar ''blend'' overal altijd in. Maar dat vind ik dus gelijk het gevaar ook een beetje hij is wat dat betreft net als ik en doet wel aan alles mee maar vraag mij dus af of hij dan wel bij kan komen. Tegelijkertijd werd hij net helemaal enthousiast toen we een beetje bij hem gingen polsen. Ik vind wat jij zegt dus ook belangrijk, lekker rustig kunnen spelen op woensdag in elk geval.
Wat ons betreft komt het vast wel goed. We werken beide wel 4 dagen maar ook veel flexibel en thuis. Al kan ik af en toe ineens mega oververmoeid raken en dat is inderdaad wel mijn angst: mijn enige vrije dag is altijd natuurlijk al wel een deel huishouden (al hebben we een hulp) en eigenlijk wil ik ook juist dan vanalles met de kids doen en vind ik het ook gewoon leuk als hier kindjes komen spelen enzo. Aan de andere kant loopt dat ook wel los natuurlijk.
Overigens net met mijn man over gehad. Hij had de vader van zijn vriendje gesproken en die had aangegeven dat het bij de ''KIddy's heel vrijblijvend nog is. Dat we ook gewoon kunnen meedoen eerste maand en kijken hoe het gaat. En als het dan blijkt dat het teveel is, te vermoeiend of dat zwemles eronder gaat lijden kunnen we altijd stoppen. Dat is tenminste ook de strategie bij hen dus daar gaan we over nadenken.
Wel bedankt voor je inzicht. Want ik ben normaal wel iemand die alles maar doet en door dendert terwijl heel eerlijk het me ergens ook al stress geeft ;-)