Hopsatee

Pepijn, maar ook wij zelf houden wel van drukte als in, we zijn eigenlijk altijd bezig en gaan ook spontaan overal naartoe. Weinig rustige dagen gewoon thuis zeg maar, dus denk eigenlijk dat hij het er wel goed op zal doen πŸ™ˆπŸ˜Š en ik ook, hou wel van invulling.

1986Lynn Ja dat is bij ons dus ook, wij zijn ook weinig thuis altijd al. Maar goed ik wil het ook weer niet opleggen haha.

Moeilijk.. Ik zou zeggen, probeer het en zie hoe het in de praktijk gaat.

Mijn middelste dochter gaat ook naar het eerste leerjaar (groep 3) en zij heeft straks:
    -maandag school tot 15.20 en daarna BSO
    -dinsdag school, geen BSO
    -woensdag halve dag, en dan 1 uur theater, 1 uur muziekinitiatie en 1 uur dans
    -donderdag school en BSO
    -vrijdag school en zwemles
    -zaterdag vioolles
    -zondagmiddag scouts

Als je dit zo leest denk je jemig wat veel, maar in de praktijk valt het mee. De woensdag is aansluitend en allemaal op dezelfde locatie, zwemmen is priveles en viool en scouts vooral een hobby. Haar zus doet dit ook zo, zij heeft er nog een extra uur notenleer bij op zaterdag.

Nescio Inderdaad als ik het zo lees denk ik dat inderdaad haha. En jij en je man werken ook nog voltijd toch πŸ˜‰

Maar het klopt wat je zegt in de praktijk valt het vaak wel mee omdat het kort is. Voorbeeld bij ons:
      Ma school 830-14 naar opa & oma (is hij alleen met zijn broertje) en wij halen rond 1630/`17 op
      Di school 830-14 naar BSO de BSO juf(zwemjuf) gaat met hem en nog 2 kindjes naar het zwembad voor zwemles en wij halen op rond 17.00
      Wo school 830-14 dan zou voetbal van 1545 tot 1745 zijn. Mijn vrije dag
      Do school 8.30-14 en dan BSO tot 1630/17
      Vr school 830-14 en dan zwemles van 1630 tot 17.10 (man vrij)
      Za dan voetbal van 830-10

Overigens speelt hij nu dus vaak op vrijdag van 14-16 nog (voor zwemles) En op woensdag is nu ook de crux zometeen: als zijn vriendjes wel op voetbal gaan, blijven die ook niet over om te spelen haha.

Ik neig nu naar nog wat dingen uitzoeken en dan waarschijnlijk proberen en kijken hoe het gaat.

Enige wat ik las is dat wij ook vrijwilligerswerk moeten gaan doen op de club dan. Waha dat zie ik nog niet zitten al zei mijn man dat hij wel wilde fluiten bij jeugdwedstrijden af en toe...

Hopsatee Enige wat ik las is dat wij ook vrijwilligerswerk moeten gaan doen op de club dan. Waha dat zie ik nog niet zitten al zei mijn man dat hij wel wilde fluiten bij jeugdwedstrijden af en toe...

Als je man het allemaal wel ziet zitten moet hij dat maar doen hoor πŸ™ƒ

Ik sluit me aan bij Toch6 en @[verwijderd], maar dat is ook vanuit mezelf gedacht. Ik zou zo'n druk schema echt niet trekken.

Pfff maar jeetje wat een schema πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ik word er zelf al moe van πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Onze dochter is 5. 5 dagen school van 08:30 tot 14:00 en 1 keer per week zwemles. Wellicht dat we dat na de zomer wel gaan uitbreiden met Γ³f iets met muziek Γ³f iets met gym/dans. Maar wellicht wachten we ook gewoon lekker tot dat ze klaar is met zwemmen. En eigenlijk doet haar hele klas het ongeveer zo (wel veel anderen naar de BSO).

Wij merken dat ze die rust wel echt nodig heeft en daarnaast speelt ze ook heeeeeeel graag met vriendjes en vriendinnetjes. In jullie schema is er eigenlijk geen enkele spontaniteit meer mogelijk (vind ik) . Ik zou zelf ook niet zo β€˜vast’ willen zitten aan een dergelijk schema.

Ik zelf zou er dus niet voor kiezen en wachten tot na de zwemles. Misschien af en toe een keer voor de lol mee gaan voetballen?

Pietje1987 haha ja maar spontaniteit is natuurlijk sowieso al lastig omdat we beide 4 dagen werken. Het weekend is daar voor maar ook beperkt omdat mijn man zelf ook voetbalt. Het klinkt heel vermoeiend als je het zo leest maar dat is het niet hoor, het is allemaal heel gestroomlijnd πŸ˜‚ we zijn ook niet echt aan het rennen want op BSO na zit hij natuurlijk nu alleen nog maar op zwemmen waarvan 1x zelfs met de BSO en ik denk dat dit wel gangbaar is 2x bso en zwemles. Al hebben wij wel bewust voor 2x gekozen.

We hebben nu gevraagd of hij vanaf januari mag instromen, dan hebben hoeft hij nog maar 1-2 maanden te zwemmen en kan hij wel nog een half jaar fun voetballen voordat hij bij de jeugd gaat voetballen en zijn we het eerste half jaar voorbij...en het mag inderdaad vrijblijvend

een maand later

Nog een update! Hij gaat dus op voetbal πŸ˜… Hij wilde zo zo graag dus goed met hem gepraat. Het is elke woensdag een uurtje en elke zaterdagochtend. Samen met 2 vriendjes. Ook goed gevoel bij de club want het eerste jaar is heel vrijblijvend. Als hij heel moe is ofzo is het niet erg als hij niet komt of als halverwege blijkt dat het teveel is kunnen we stoppen. Zijn outfit is binnen en het is zo schattig!

25 dagen later

Up! De eerste training is geweest en hij vond het geweldig. Mijn man is in het buitenland en kon er helaas niet bij zijn maar hij moest direct bellen en vertellen over zijn goede β€œpass” en β€œmove” Ik heb het uiteraard live gezien (nou ja, mijn peuter was opstandig dus daar was ik vooral mee bezig dus semi-live) en het was zo schattig. Hij vroeg wanneer hij weer mag (woensdag) en wanneer zijn eerste wedstrijd is is (als wij een weekend weg zijn) Maar mama, dan blijf ik toch alleen thuis om naar voetbal te gaan...πŸ˜†

• [verwijderd]

Hopsatee wat leuk!! M’n zoontje heeft z’n 2e training gehad gisteren. Hij vindt het ook super leuk haha! πŸ˜„hier doen ze nog geen wedstrijden.