[verwijderd] Wij zijn de cadeaus vergeten te geven 😳. Ik zie net dit topic en denk er nu pas aan. Mijn man is met mijn dochter bij de rivier aan het zwemmen. Straks maar doen als ze terug is.
[verwijderd] Vaderdagcadeau.. zoon wilde het niet weggeven 😆😂 Zelf zijn naam geschreven (in het blauw in t midden, o.d.i.n) en op het onderste stukje staat "papa" ❤
Marshmallow Niets 🤣. Hij moet werken dit weekend en de kinderen en ik zijn bij mijn ouders. Dochter heeft wat geknutseld voor hem.
Nescio Vaderdag was hier al op 13 juni en mijn man heeft prachtige knutsels gekregen en lieve gedichtjes. En een uitgebreid ontbijt. Prima!
Vulpen Jongste heeft van de crèche iets meegekregen om te geven aan iemand die ze lief vindt. Ik vroeg wie ze lief vond, en toen noemde ze de namen van de juffen van haar crèche. Dus ik denk dat ik het cadeautje maar weer mee terug geef :p
Mamabeertje Man krijgt een brandweerautootje, een cd en een cd-hoes voor in de auto. Ik heb alles al, alleen de hoes stuur ik denk ik toch terug voor een andere. Alleen nu kom ik niet boven de €20, dus moet ik verzendkosten betalen😢
Elsie89 Mamabeertje 20 euro klinkt als bol.com? Ik bestelde er dan vaak een cafeaukaart bij daar betaalde ik dan volgende keer weer een andere bestelling mee
Uilenmama Ik heb een lamp besteld met een foto van mijn man en zijn vader erop. Omdat het de eerste vaderdag is zonder schoonvader. N heeft nog geknutseld op school.
Mamabeertje Elsie89 Dat was ook een goed idee geweest! Ik heb nu maar een boek meebesteld wat al even op mijn verlanglijstje stond 😊
[verwijderd] Mijn man krijgt knutsels een chocolade van zijn favo chocolatier. Mijn vader weet ik nog niet. Ik denk een lekker luxe koekje en een kaart.
Tantetil Ik heb een soundbar gekocht, dus zo een lange speaker voor onder de tv....maar hij is wel erg groot. Denk dat het beetje vreemd gaat staan.
Cactusje Kleine meid heeft een knutsel gemaakt en heeft net bij de snoep/ chocolade/ noten/ kaas winkel nog gereedschap van chocola uitgezocht. Voor mijn vader heb ik bij de slager op de markt een rollade en knijpworst gekocht. Mijn vader is gek op vlees dus altijd goed. Puber is nu gauw nog even wat kopen.