Pimpelmeesje Toch6 een witte vlag die de kinderen gaan versieren met watervaste stiften voor in de voormast Love this 🥰
Rietjesbeker Mijn man krijgt een tang van een merk dat hij graag wil. Ligt al een week of wat onder ons bed 😂
Rosemary Ik wil eigenlijk iets laten maken door de kinderen met het logo van het bedrijf. Hebben jullie ideeën wat ik met ze zou kunnen maken? (8 en 5 jaar)
Rietjesbeker Rosemary onderzetters? Of een mok tekenen/schilderen? Of dacht je meer aan de decoratie-hoek?
Rosemary Rietjesbeker Misschien dat ik zoiets doe: zoon het logo laten tekenen, dochter laten inkleuren en dan afdrukken op een mok of iets voor aan de muur/op het bureau.
June mijn man heeft zelf een paar gadgets besteld (handig!!) en voor iedereen gaat gillen, ik heb mijn eigen verjaardagscadeau besteld.
Femkes June Ik doe helemaal niets voor vaderdag, behalve de kinderen helpen waar nodig. Dus ik zeg sowieso niets.
Toch6 Hij is klaar. Alleen nog zichtbare potloodstrepen dus op hoop van zegen morgen op kort programma even wassen
Trees Mijn man komt net aanzetten met een driepoot om zijn heksenketel aan te hangen voor in de vuurplaats. Eenmaal raden wat ik had gekocht voor vaderdag 😫
Marshmallow Ik heb een fotoboek besteld, maar dat is niet goed gegaan. Ik heb namelijk twee fotoboeken ineen ontvangen. Dus er zit een fotoboek van iemand anders achter 🤦🏻♀️ Gebeld en krijg uiteraard een nieuwe die er hopelijk nog net op tijd is.
Trees LilyMilie ik denk dat we zijn huidige leesboek beter als brandstof voor zijn vuurtjes kunnen gaan gebruiken. Dan heeft het tenminste nog enig nut ipv stof liggen te happen 🤓