Het duurt nog even maar vast nadenken kan geen kwaad ๐Ÿ˜‰ Wat geven jullie je man voor vaderdag of laten jullie geven?

Ik ben met moederdag echt verwend, man had echt zijn best gedaan dus ik kan niet met alleen knutsels aankomen ๐Ÿ˜‰ hij wil graag een grasmaaier maar wel zelf uitzoeken dus als dat voor die tijd niet meer lukt een bon. Maar ik wil dus nog wat kleine dingetjes er bij, die grasmaaier is meer noodzakelijk dan leuk. Echt hobby's heeft hij niet. Lego creator vindt hij leuk (zo'n stad maken) maar dat is naast de grasmaaier wel erg prijzig...

Dus... wat hebben jullie voor ideeรซn?

• [verwijderd]

Manque das handig ๐Ÿคฃ

Hetis een beetje afhankelijk van de inzet van man de komende tijd. Hij was mij op een lullige manier vergeten met moederdag en heb zelf niet zoveel zin om wel hard voor hem te gaan rennen.

Ik heb Don Papa rum gekocht voor man en vader.
    Man krijgt all out ontbijt op bed en een leuk kaartje "van de baby" denk ik ๐Ÿ˜Š volgend jaar heb ik daar vast geen puf voor ๐Ÿ˜‚

Ik heb speciaalbier gekocht en hij wil 2 racespellen voor de Nintendo Switch, die zijn al wel binnen maar moeten nog ingepakt worden.

Die van mij krijgt een vergrootglasbril met lichtjes, als ie op tijd binnen is.

Voor moederdag kreeg ik 'een keer uit eten', maar dat vond ik zo stom in deze tijd. En dat had ie gewoon gezegd niet eens een tekening van dochter erbij ofzo.

Dus hij krijgt nu iets dat ie wel wil hebben en ik hoop dat hij er zich schuldig om voelt. En daar elke keer als ie dat ding ziet of gebruikt weer even aan denkt.

Hij weet het ook al en keek blij, maar ook met een 'kut ik had ook meer moeten doen' blik, dus mijn opzet is nu al geslaagd ๐Ÿ˜ˆ

Hier een doos Happy socks al gekocht. Ik denk verder een tijdschrift en moet nog een cadeautje. Ze willen alle drie namelijk wat geven.

Ik lees even mee aangezien die van mij niet van alcohol houdt en geen hobbyโ€™s heeft ๐Ÿ™‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • Toch6 vindt dit leuk

smax oh gekke sokken is ook nog een idee! Ze doen aan boord wie de stomste sokken heeft ๐Ÿ™„๐Ÿคฃ knalroze met gezichtje, kerstsokken bij +25ยฐc, met eten erop...

Dvd box met alle shows van Jochem myer.

Toch6 wat leuk ๐Ÿ˜
          Wij deden/doen altijd vanalles een beetje; man hield erg van cadeaus kopen maar ik ben niet zo van meuk waar je 1 moment blij mee bent en daarna jaren van la naar plank verplaatst etc... dus hij had aangeleerd om dan naar allerlei speciaalzaken te gaan voor een romantisch avondje. Kaasjes van de kaasboer, goede wijn of setje speciaalbier voor een "proeverij", chocola van mousset, of allerlei ingrediรซnten voor cocktails, of de tafel compleet gedekt met vanalles en kaarsjes enzo en dan een 3 gangen diner..
          Hij is/was er beter in dan ik maar ik doe ook mn best vooral met gelegenheden ๐Ÿ™‚

Ik wou een vuurkorf geven, maar nu heeft hij hem zelf al gekocht๐Ÿ™ˆ
          Ook een beetje mijn eigen schuld, omdat ik een plaatje liet zien om te vragen of hij zoiets bedoelde. Dus ik moet nog weer wat anders verzinnen.

Als ik ergens de puf/zin heb maak ik een foto album met foto's van de kinderen, anders wordt het een bon van bol.com ๐Ÿ˜ฌ
          Heb ik ook gekregen van de vader van mijn kinderen ๐Ÿ˜

Man heeft vorige week al een nieuwe bbq gekregen ๐Ÿ˜† dus ik denk dat ik een pizzasteen koop voor erop. Of iemand anders nog een leuk bbq-gerelateerd idee? Een schort is niks voor man en hij heeft al een mooie zet met van die tangen enzo.