Hij kan een drol op een stokkie krijgen.
Vaderdag
[verwijderd] Of juist wel all out gaan zodat hij zich extra schuldig voelt
Ik heb Don Papa rum gekocht voor man en vader.
Man krijgt all out ontbijt op bed en een leuk kaartje "van de baby" denk ik volgend jaar heb ik daar vast geen puf voor
Ik heb speciaalbier gekocht en hij wil 2 racespellen voor de Nintendo Switch, die zijn al wel binnen maar moeten nog ingepakt worden.
Die van mij krijgt een vergrootglasbril met lichtjes, als ie op tijd binnen is.
Voor moederdag kreeg ik 'een keer uit eten', maar dat vond ik zo stom in deze tijd. En dat had ie gewoon gezegd niet eens een tekening van dochter erbij ofzo.
Dus hij krijgt nu iets dat ie wel wil hebben en ik hoop dat hij er zich schuldig om voelt. En daar elke keer als ie dat ding ziet of gebruikt weer even aan denkt.
Hij weet het ook al en keek blij, maar ook met een 'kut ik had ook meer moeten doen' blik, dus mijn opzet is nu al geslaagd
Hier een doos Happy socks al gekocht. Ik denk verder een tijdschrift en moet nog een cadeautje. Ze willen alle drie namelijk wat geven.
Ik lees even mee aangezien die van mij niet van alcohol houdt en geen hobbyโs heeft
Dvd box met alle shows van Jochem myer.
- Bijgewerkt
Toch6 wat leuk
Wij deden/doen altijd vanalles een beetje; man hield erg van cadeaus kopen maar ik ben niet zo van meuk waar je 1 moment blij mee bent en daarna jaren van la naar plank verplaatst etc... dus hij had aangeleerd om dan naar allerlei speciaalzaken te gaan voor een romantisch avondje. Kaasjes van de kaasboer, goede wijn of setje speciaalbier voor een "proeverij", chocola van mousset, of allerlei ingrediรซnten voor cocktails, of de tafel compleet gedekt met vanalles en kaarsjes enzo en dan een 3 gangen diner..
Hij is/was er beter in dan ik maar ik doe ook mn best vooral met gelegenheden
Ik wou een vuurkorf geven, maar nu heeft hij hem zelf al gekocht
Ook een beetje mijn eigen schuld, omdat ik een plaatje liet zien om te vragen of hij zoiets bedoelde. Dus ik moet nog weer wat anders verzinnen.
Als ik ergens de puf/zin heb maak ik een foto album met foto's van de kinderen, anders wordt het een bon van bol.com
Heb ik ook gekregen van de vader van mijn kinderen
- Bijgewerkt
Man heeft vorige week al een nieuwe bbq gekregen dus ik denk dat ik een pizzasteen koop voor erop. Of iemand anders nog een leuk bbq-gerelateerd idee? Een schort is niks voor man en hij heeft al een mooie zet met van die tangen enzo.
Pietje1987 oh pizzasteen kan ik ook weleens voor kijken, klinkt ook goed
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hij krijgt een stevige handdruk van me. 'Good work.'
Nee geen idee. Geen idee ook wanneer het รผberhaupt vaderdag is hier .. volgens mij is het volgende week moederdag
Ik heb daar allemaal geen tijd, energie en zin voor joh
Wij vergeten al dat soort dingen altijd: verkeringsdag bijv.. dan zitten we 3 weken later van; 'Volgens mij was het vorige week onze anniversary ?' Dan zegt hij '10 januari toch?' En dan zeg ik 'Nee 24 februari?' Dan moet mijn ring af en bestuderen we voor de 100e keer de binnenkant :
-24 januari.
-En hoelang zijn we samen? 10 jaar?
-ik was 19 .. nee 20 .. wanneer zat jij in het eerste jaar van je studie? 2010?
-Ja, 10 jaar dan! dat hadden we moeten vieren!
-Ja inderdaad! Kunnen we nog wel doen dan. Wat wil je doen?
-Geen idee
-We gaan erover denken dan
-Ja goed.
...En ondertussen is het alweer juni
Pietje1987
Vlees thermometer, rubs, bbq kookboek, rekje voor spareribs of rollade, handschoenen met vleesklauwen, rookhout met een smaakje, rookplank, workshop bbqen.. zoveel ideeรซn!
Ik heb al een kleinigheidje, ik denk dat ik er nog een nieuwe vlees thermometer bij doe. De oude is nu stuk, ik gebruik hem zelf ook graag en de oudste misschien een goed stuk vlees voor op de bbq.
Cactusje een workshop (met een stel vrienden) zou hij denk ik best leuk vinden. Maar wil niet iets geven wat wellicht nog lang duurt door de Corona.... De rest vind ik wel erg leuk, maar man denk iets minder meestal bereid ik alles voor en hij bakt