Ik heb zojuist de petitie van Avaaz getekend. Verder voel ik me vooral boos, machteloos en verdrietig. Ik kan de beelden bijvoorbeeld echt niet bekijken. En elk commentaar op Facebook van mensen die inhakken op die demonstranten in Amsterdam vind ik zoo hypocriet. Want net die mensen zaten ook al te zeiken over dat de coronamaatregelen veel te ver gingen, Nederland een politiestaat wordt en het coronavirus 'bedacht' is.
Zo'n stomme, simpele redenering. Ik sta soms versteld hoe dom, achterlijk en weinig invoelend mensen kunnen zijn. Ik heb het even helemaal gehad met die mensen. Rot toch een eind op. Of raap jezelf op, maak iets van je kloteleven en stop met het verspreiden van haat, verdeeldheid en onwetendheid. Het is nu bon ton om niets te leren, niets te weten, je in te graven in je eigen gelijk en valse geruchten te verspreiden. Echt waar.
Misschien moet ik dat aan mijn zogenaamde FB-vrienden schrijven. Die ik nu ga ontvrienden. Echt, ik ben er zo klaar mee. Ik kook gewoon.
Sorry voor mijn rant, maar ik kan er soms echt niet tegen. Je zou sommigen toch naar een heropvoedingskamp willen sturen.