Liekje81

ook niet als je er nog een op die school hebt zitten waar je verder mee moet? Maarja we gaan t wel zien ik ben te moe van deze week. Ik ga slapen ☺️

Puzzelstukje o ja, sorry, niet bij stil gestaan! Ja dan snap ik dat je dat niet snel doet. 😊
    Slaap lekker! Ik ga zo je voorbeeld volgen.😴

7 dagen later

Dochter heeft vandaag afscheid genomen op school. Ze heeft t leuk gehad maar is blij dat t klaar is! Ze heeft nu lekker vakantie en begint daarna lekker op dr nieuwe school! Ik ben trots op dr. Ik ben gesloopt van de spanning en de emotie. Dit is niet waar je voor kiest als je met je kindje een school uitkiest.

Hmmm ik zie net in mijn mail dat er een bericht van het ziekenhuis is, ik snel kijken want ik dacht dat de uitslag van mijn uitstrijkje er zou zijn..,
      Is het bericht dat de uitslag er juist nog niet is...

Puzzelstukje nee, maar zaterdag zag ik het berichtje en het is nu maandag, denk niet dat de gyn in het weekend uitslagen gaat delenπŸ€” toch?
        komt vast in de loop van de week.
        en de 19e het uitstrijkje gehad, dat is vandaag 2 weken geleden, het kon wel 2,5-3 weken duren voor de uitslag er was zei hij toen.

15 dagen later
        • [verwijderd]

Oehh vanmiddag intest voor mijn opleiding. Als het god gaat en ik officieel toegelaten ben, kan ik dingen gaan regelen zoals financiering en kinderopvang. πŸ™‚

18 dagen later
          • [verwijderd]

Ik ben dinsdag aan de beurt voor een sterilisatie, waarbij mijn eileiders worden verwijderd. Voor het eerst sinds 30 jaar onder narcose.
          Spannend hoor..

• [verwijderd]

Nou, ineens 3x gepost..

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Ze zeggen een week!

12 dagen later