Mijn vriendin heeft vorige week een ongeluk gehad met de fiets. Ze is vanmorgen geopereerd. Ik wacht in spanning op het telefoontje dat ik haar kan komen ophalen. Ik hoop zo dat het is meegevallen en alles goed gaat.

• [verwijderd]

Nimue oh wat schrikken! Hopelijk valt het mee.. sterkte 😘

• [verwijderd]

Nimue veel beterschap! Hopelijk niet al te ernstig?

• Nimue hebben hierop gereageerd.
    • Nimue vindt dit leuk

Nimue

ooh jee! Waar is ze aan geopereerd!? Heb je al een belletje gehad?

Puzzelstukje het eerste belletje dat de operatie is gelukt al wel! Maar ze zeiden
        voor de operatie dat ze rond 10 uur wel opgehaald zou kunnen worden. Het duurt nu dus al 1,5 uur langer, toch wel spannend...

• [verwijderd]

Nimue auw! Nare val gemaakt?
          beterschap hoor πŸ’

• Nimue vindt dit leuk

Nimue
            Dat klinkt heel pijnlijk. Dat ze dan nu pas geopereerd is. Sterkte! Hopelijk kun je haar snel ophalen!

Nimue Alles duurt altijd eindeloos in zo'n ziekenhuis... Hopelijk heb je haar inmiddels kunnen ophalen, sterkte!

Puzzelstukje goed! Ze werd heel onrustig wakker uit de narcose dus toen hebben ze haar nog een hoop morfine gegeven, daarom moest ze langer blijven. Dus gisteren wel de hele dag moe en veel misselijk. Sinds gisterenavond voelt ze zich wel weer goed😊

Puzzelstukje ze mag nu langzaam gaan opbouwen met het gebruiken van haar arm. Na ongeveer 5 weken mag ze ook weer wat zwaardere dingen gaan opbouwen. Het nadeel is alleen dat ze binnenkort ook een knieoperatie heeft, dus als ze dan met krukken moet lopen gaat het wel lastig worden.

Nimue

ah dat is geen lekkere combi! Nou dat wordt een lange weg nog! Sterkte voor dr!

Even een update:
                ze gaat 30 april afscheid nemen en gaat 17 mei naar de nieuwe school. Ik kreeg gisteren een mail van directie dat ze rondliep alsof ze al jaren op school zat.

ze heeft het gisteren op school verteld en zei thuis: ach mama t boeide toch niemand. Ik heb ook geen enkele reactie gehad van ouders...

een vriendin van mij werkt op die school en in de teamkamer zijn wij uitvoerig besproken. Wat de meester gezegd heeft... het laat me niet los... ik vind het erg moeilijk en maak me er erg boos om. Dochter is vandaag thuis.... hoe kan ik haar nog 4 dagen naar school doen volgende week? En ik weet het, het is zijn frustratie want ze is kind nummer 4 wat uit de klas gaat... maar toch!

Puzzelstukje een vriendin van mij werkt op die school en in de teamkamer zijn wij uitvoerig besproken. Wat de meester gezegd heeft... het laat me niet los... ik vind het erg moeilijk en maak me er erg boos om. Dochter is vandaag thuis.... hoe kan ik haar nog 4 dagen naar school doen volgende week? En ik weet het, het is zijn frustratie want ze is kind nummer 4 wat uit de klas gaat... maar toch!

Dat zegt heel veel over de school zelf. En met name ook de leraar van je dochter. Dat hoor je gewoonweg niet te doen! Zal hij toch eens naar zichzelf moeten gaan kijken als nr 4 al weg gaat uit zijn klas.