• [verwijderd]

Rozenhal Als ik mijn dochter een zetpil geef, duw ik hem er goed in en dan knijp ik haar billen nog even tegen elkaar en hou dat even vast. Dan pas loslaten en onderbroek weer aan. Wie weet helpt dat om hem toch er in te houden. Het verschil is wel dat mijn dochter gewend is om zetpillen te krijgen, want zo krijgt ze pcm altijd.

Nescio
    Probeer gewoon t advies van d dokter op t volgen 😞
    38.6 is haar temperatuur momenteel.

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Ik gebruik de thermometer vaak om hem iets verder te duwen

Rozenhal snap ik hoor, maar zeker als ze het niet gewend is kan het naar zijn. Ik moet er bij mijn 8-jarige echt niet mee aankomen.

[verwijderd]

ik duw hem en dan gaat die binnen en komt hij erweer uit .

omdat ze hem eruit probeert te duwen denk ik ik ga daar niet over oordelen of ze het bewust doet .
          Ga de tip gebruiken .

Toch6
          Dan zullen we daar een andere voor moete halen πŸ˜….lijkt me ook een goede tip .
          Als ze het toelaat natuurlijk

Nescio
          Eerste keer was er geen probleem . Miss omdat ze het niet kende nu doet ze wat moeilijker .

Miss strx een proberen om ze over men knie te leggen zoals iemand hier schreef ... miss ligt ze niet graag op haar zij ik weet t eve niet πŸ˜₯

Zullen de tips zodadelijk eens mee tot in de leefruimte nemen .
          Wish me luck

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Het ging redelijk goed daarstrx.

Ondertussen ook extra thermometer gekocht.

Zonder veel uitleg het deze keer gedaan.
            Broekje af .Suppo erin geduwt .thermometer erachter (natuurlijk met wat vaseline )dan ook maar meteen zo d koorts genomen (38.5) heeft ze wat tegengestribbelt. Suppo niet meer terug gezien.

Zodadelijk is het slaapjestijd en moet er nog 1tje opgestoken worden. Hopelijk even groot succes

Gisteren voor het slapen gaan koorts gemeten onder haar arm 37.8

Beetje een kleine oorlog. Maar uiteindelijk heeft ze opgegeven . Suppo ook weer met d thermometer verder opgeduwd. Thermometer aan 38.4.

Vanmorgen vroeg was haar tante van de partij.
            Zullen strx eens horen hoe dat ging .

Net naar huis gebeld van op men werk .
            Men zus heeft er geen problemen mee gehad.heeft haar vertelt dat ze dat vroeger ook kreeg zo een zetpilletjes en een thermometer.
            Zij heeft haar op haar rug gelegd en heeft wat gekke gezichten getrokken terwijl ze de suppo opstak. (Met de platte kant eerst ).

Daarnet ook maar dan eerst koorts gemeten.
            Heeft dit ook via d poep gedaan hoewel ik nog zei van onder er arm 37.7
            Had ze hem met puntje opgestoken maar kwam eruit dus het zal met de vlakke kant 1st worden .

Miss lag het aan hoe ze moest liggen

Men zus is wel meer vertrouwd met de handelingen 😊

Hopelijk word dochterlief er wat meer aangewoon en ik ook

Wat me ook opviel was dat zetpilletjes goedkoper zijn dan siroop . Hoe kan dat?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ja men zus is n toppertje. Hebben ook altijd al n goede band gehad.

maag gaat een 14tal dagen gevoelig blijven . Qua Koorts gokt hij dat het tegen het einde van d week wel terug oke gaat zijn.
              Het is een goede dokter heb er vertrouwen in wat hij zegt maar hij kan niet in de toekomst kijken πŸ˜€

Miss n stomme vraag maar zouden jullie nu ook rectaal temperatuur opmeten ( zoals dokter aanbeveelt )of toch lekker onder d arm?

Ik zou niet weten waarom je het advies van een dokter niet zou opvolgen. Onder de arm is ook helemaal niet betrouwbaar.

• [verwijderd]

Rozenhal Ik meet de temperatuur altΓ­jd rectaal. Dat is gewoon het meest betrouwbaar en het snelst.