Hallo, zou iemand me kunnen zeggen hoe ik het beste een zepil toedien bij mijn dochter van 8
Ze heeft momenteel 38ยฐC koorts. Normaal geven sinaspril vloeibaar . Wat vlotjes binnen gaat.maar heeft overgegeven ook. Dus misschienis een zetpilletje voor vandaag een beter idee?

Echter hebben we hier geen ervaring met zetpillen ..

Haar op de linkerzij laten liggen met de knieรซn naar de buik getrokken. Jij haalt haar billen wat uit elkaar en duwt de zetpil in de anus.

Maar hebben jou kinderen toen ze klein waren ook nooit een zetpil gehad ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜Š?

Beterschap!

Dahlia dank voor de info. Ze heeft flink meegewerkt met de belofte dat dit niet te vaak zou gebeuren en dat engeltje Dahlia zei dat het zo moest ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜Š

Hebben altijd siroop gebruikt .

kunnen ons zodadelijk nog aan bezoek van de arts verwachten . Toch voor de zekerheid

• [verwijderd]

Een tip die ik destijds van de kraamverzorgster kreeg: als je het puntje van de zetpil even in je mond doet wordt hij vochtig en dan glijd hij makkelijker naar binnen.

• [verwijderd]

Rozenhal Je doet hem pas nadat je hem in je mond hebt gedaan in de anus hรจ! ๐Ÿ˜‰ Maar vaseline is ook prima!

Ysabella Arts vermoed een infectie op de maag.
            Moeten verder zetpilletjes blijven opsteken (4x per dag ) tot de koorts weg is en om de maag t sparen natuurlijk ๐Ÿ˜ž.

Hier moeten ze bukken, handen op de vloer en dus de billen omhoog. Of over de knie, werkt ook prima, net hoe belabberd ze zich voelen.

Vanmorgen koorts gemeten( 37.8ยฐC) lekker onder haar armpje en niet zoals de dokter zegt ook nog eens in de poep.

Nu wel is de suppo er terug uitgekomen na de eerste keer opsteken om 7u . nieuwe poging is blijve zitten en begon dochterlief wat ambetant te worden.
              Dus ik heb al bang voor volgende poging.

Hou jullie op d hoogte
              Alle tips blijven welkom ๐Ÿ™

11u was een ramp ๐Ÿ˜ž voor de eerste keer een half potje vanille pudding gegeten. Beetje later vloer van de leefruimte vol pudding ๐Ÿ˜–
              38.3ยฐC Temperatuur. Lauwbad laten lopen met wat schuim.vond ze gezellig . Boven dan bij kleedjes kiezen suppo proberen opsteken maar lukte niet. dochterlief perste hem er steeds uit . 2 maal opnieuw geprobeert maar was geen doen. Heb het gelaten voorwat het was.ze begon langs alle kanten tegen t werken. Tv opgezet en mevrouwtje heeft tv gekeken afwisselend met dutjes en slokjes aquarius

Rozenhal Ik snap best dat een zetpil voor een kind van die leeftijd naar is. Als ze niets binnenhoudt maar weinig koorts maakt, kan je nog proberen ORS te geven, sportdrank werkt idd ook. Het is vooral van belang dat ze niet uitdroogt als ze zoveel moet spugen.