Zetpil of niet?
[verwijderd]
Rozenhal Je doet hem pas nadat je hem in je mond hebt gedaan in de anus hรจ! Maar vaseline is ook prima!
[verwijderd] stel je voor.
Hier moeten ze bukken, handen op de vloer en dus de billen omhoog. Of over de knie, werkt ook prima, net hoe belabberd ze zich voelen.
- Bijgewerkt
Vanmorgen koorts gemeten( 37.8ยฐC) lekker onder haar armpje en niet zoals de dokter zegt ook nog eens in de poep.
Nu wel is de suppo er terug uitgekomen na de eerste keer opsteken om 7u . nieuwe poging is blijve zitten en begon dochterlief wat ambetant te worden.
Dus ik heb al bang voor volgende poging.
Hou jullie op d hoogte
Alle tips blijven welkom
- Bijgewerkt
11u was een ramp voor de eerste keer een half potje vanille pudding gegeten. Beetje later vloer van de leefruimte vol pudding
38.3ยฐC Temperatuur. Lauwbad laten lopen met wat schuim.vond ze gezellig . Boven dan bij kleedjes kiezen suppo proberen opsteken maar lukte niet. dochterlief perste hem er steeds uit . 2 maal opnieuw geprobeert maar was geen doen. Heb het gelaten voorwat het was.ze begon langs alle kanten tegen t werken. Tv opgezet en mevrouwtje heeft tv gekeken afwisselend met dutjes en slokjes aquarius
[verwijderd]
Rozenhal Als ik mijn dochter een zetpil geef, duw ik hem er goed in en dan knijp ik haar billen nog even tegen elkaar en hou dat even vast. Dan pas loslaten en onderbroek weer aan. Wie weet helpt dat om hem toch er in te houden. Het verschil is wel dat mijn dochter gewend is om zetpillen te krijgen, want zo krijgt ze pcm altijd.
Ik gebruik de thermometer vaak om hem iets verder te duwen
Beterschap
ik duw hem en dan gaat die binnen en komt hij erweer uit .
omdat ze hem eruit probeert te duwen denk ik ik ga daar niet over oordelen of ze het bewust doet .
Ga de tip gebruiken .