• [verwijderd]

Rozenhal Ik neem aan dat het om paracetamol gaat. Dan mogen ze met 8 jaar sowieso 500 mg per keer.

• [verwijderd]

Rozenhal Dit staat in de bijsluiter:

Rozenhal heb je nog vloeibare perdolan? Aangezien ze nu wel weer iets binnenhoudt. Dan kan je helemaal precies zijn met de dosis.

Nescio
        Dokter zei van het deze week met suppos te doen om maag zoveel mogelijk t sparen. En het is sinaspril dat ik heb.

• [verwijderd]

Rozenhal Ik zou gewoon die twee pillen van 200 mg geven. Die 50 mg extra is alsnog 100 mg minder dan hier in Nederland de standaard dosering is, dus dat kan heus geen kwaad.

Rozenhal ah ja dan beter suppo's. Ik denk ook dat het geen kwaad kan, zoals Janna ook zegt.

• [verwijderd]

Rozenhal Blijkbaar heeft ze geaccepteerd dat het nu zo gaat. 👍đŸģ

[verwijderd]
                Idd .

Temperaturen gaat vanaf nu ook via de poep blijven gebeuren.zodat het gewoonte blijft .
                Zetpillen komen standaard ook in medicijnkastje bij.
                En gaan we achteraf ook afwisselend gebruiken

Zetpillen werken ook veel sneller, al na 5 minuten!

• Diro hebben hierop gereageerd.

Diro nee ze werken al na 5 minuten. Staat ook op de bijsluiter dat als je na 5 minuten naar de wc bent gegaan je geen nieuwe mag nemen.

Daar zijn de meningen dan blijkbaar over verdeeld. Bij de apotheek vertellen ze me altijd dat zetpillen trager werken. Zo staat het ook op apotheek.nl

Diro
                    Vertelde onze apotheek ook.
                    Zelfs een zeer goede. Die vertelde me direct oei oei 1ste x in 8jaar dat ze die moet hebben .als het niet lukt. Bel je maar dan breng ik ze en doe ik het eens voor en schrijf ik wel eve wat tips.

Maar die heb ik van jullie hier al gehad allemaal dank.

Alles gaat goed
                    Thermometer in de poep ✅
                    Suppo opsteken ✅ (indien nodig 2 )✅

temperatuur is rond de 37.7 smorgens
                    ze heeft al wat meer energie en eten lukt ook redelijk.

Btw stomme vraag is het normaal als ze kaka gaat doen dat er soms witte brokjes inzitten van de suppo? En bedoel niet onmiddelijk na t opsteken he .

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Rozenhal ja is normaal hoor! Ook bijv een vettig laagje op urine (als ze kleiner zijn en op het potje plassen zie je dat vaak na een zetpil)

Alles blijft goed gaan

het doosje met de suppos van 200mg (2 per keer) heb ik gewoon opgebruikt.

7 dagen later

Dochter s snip verkouden. Nu had mijn zus nog iets liggen van haar zoon .
                      Zetpillen met eucaliptus in maar er staat nergens een maximum leeftijd op) iemand dat het product kent
                      "KALIPTUS "