Honkeytonk Softbasegaming ik geef een zetpil bij pijn en ongemak. Als ze zich prima voelen met koorts , krijgen ze geen zetpil.
Toch6 Honkeytonk hier ook, hoe ze zich voelen vind ik belangrijker dan de temp als indicatie voor pcm
Liekje81 [verwijderd] Ja, dan snap ik het wel hoor! Hier geen zetpillen meer, maar geen pcm met alleen koorts. Dan moet er toch ook ongemak bij komen. Ik neem zelf ook geen pcm met alleen koorts of verkoudheid ofzo.
Ysabella Rozenhal Dan kan je net zo goed een potje tijgerbalsem erin stoppen. Mijn hemel, eucalyptus prikt toch als de neten? 😂😵
Honkeytonk Liekje81 ja hier wel. Ik heb als graadmeter of ik zelf of kind zich heel rot voelt of niet. Soms.met koorts zijn ze goed te pas en is pcm niet nodig. Soms met alleen verkouden zijn ze niet goed te pcm en helpt pcm wel.
Rozenhal Ysabella geen idee nooit zelf gebruikt 😅 Men zus haar zoontje was ermee geholpen. Het was ook vooral d vraag waarom er geen maximale leeftijd opstaat 🤷♂️ Zal het warm bad en vicks smeren worden.
Cactusje Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van eucalyptus tussen je billen.. bij verkoudheid stomen met eucalyptus ken ik wel, maar je gaat niet zo'n zetpil opsnuiven natuurlijk..
Cactusje Ik heb het even opgezocht, het is een essentiële olie in de zetpil en mag ook maar 3 dagen gebruikt worden en vanaf 30 maanden. Naast dat ik een mening heb over essentiële oliën voor medische doeleinden, zie ik er nog het nut niet van in.
[verwijderd] De geur van eucalyptus kan helpen om wat vrijer te ademenen als je benauwd bent bij verkoudheid. Wat nu het nut is om dat in je billen te stoppen? Zover ik weet ademen we niet in met onze billen en hoeft de luchtuitstroom daar ook niet vrijer 😬. Ik zou het niet geven.