[verwijderd] Dank jullie wel. We hebben al heel veel foto’s gemaakt en moet er niet teveel aan denken dat het nog maar 3 nachtjes is 😢. Ze ligt nu elke avond bij mij met haar kop op mijn schoot. Het is niet de knapste hond, maar wel een ontzettende lieverd.
Huggybird [verwijderd] knap is wel het mist belangrijk, een lief karakter en z’n gekke dingetjes ga je missen... dikke knuffel voor jullie en de hond. (ik denk elke dag wel aan jullie en aan vrijdag...)
[verwijderd] Kleine spam. Onze jongste wil graag een fotoboek maken van de hond. We waren net foto’s aan het uitzoeken. De eerste als pup en op de tweede was ze denk ik rond de twee jaar. Deze mand had een bodem en hoort niet uit twee delen te bestaan 😅.
Pietje1987 [verwijderd] wat een heerlijke foto ❤️ Sterkte de komende dagen, jullie doen wat voor de hond het beste is en dat getuigt van echte liefde ❤️
[verwijderd] Ik heb net morgen vrij genomen. De afgelopen twee jaar heb ik welgeteld 1 dag vrij genomen ivm ziekte. Kan wel een keer en morgen lekker de hele dag knuffelen.
[verwijderd] Goed dat je vrij hebt genomen! Heel veel sterkte! En wat was hij een schatje als puppy zeg! 😍
[verwijderd] [verwijderd] we hebben haar gekocht na mijn derde miskraam/ bbz van een tweeling. Ze was echt een beetje mijn ‘baby’ en een geweldige afleiding, omdat ik bijna acht weken thuis ben geweest om lichamelijk en mentaal te herstellen. Onvoorstelbaar dat dit bijna alweer 12 jaar geleden was. Vandaag 12 jaar later 💕