Nescio Maar ik ben daar te 'bang' voor momenteel. Dat is helemaal niet rationeel, dat weet ik. Maar ik zou zo graag een pil nemen of een spiraal hebben en zo de overgang in rollen 😅
Ik zou inderdaad eerst wachten tot het emotioneel wat beter gaat. En dan daarna verder kijken. De overgang duurt namelijk nog wel even als het goed is. 😋
Nee? In noemde mezelf bitch
LilyMilie Voor mij persoonlijk wil ik niets permanent want ik vind mijzelf te jong daarvoor.
Ok.
LilyMilie Ook vind ik de ingreep te heftig, fysiek.
Nou dat valt nogal mee hoor. Is een laparoscopic gebeuren wat in een uurtje klaar is. Dan vind ik jarenlang synthetische hormonen heftiger eerlijk gezegd
LilyMilie Maar misschien ook emotioneel voor iets waar ik niet 100% achter sta.
Ook vind ik dat mijn man zich moet steriliseren. Ik heb mijn deel gedaan, nu is het zijn beurt.
Ja emotioneel moet ook wel goed voelen. Je laatste punt snap ik helemaal!
Bij mijzelf regeert vooral de opluchting. Ik zag er ook wel tegenop. Maar nadien viel het allemaal mee en ik ben er nog steeds heel blij mee dat ik daar nooit meer over na hoef te denken. Echt best regelmatig dat ik denk, ahhh daar ben ik vanaf! Hoera! Dus vandaar dat ik het toch even mee wilde geven.
Maar goed voor iets tijdelijks was bij mij Implanon nog de beste optie. Hormoon spiraal was een enorm gedoe. Alle drie de keren. Maar daar kom je alleen achter door uitproberen. Iedereen reageert er anders op.